aitzaz-ahsan یقین ہے عمران خان کو دس ارب کی پیشکش کی گئی ہوگی، اعتزاز احسن
The news is by your side.

Advertisement

یقین ہے عمران خان کو دس ارب کی پیشکش کی گئی ہوگی، اعتزاز احسن

پیپلز پارٹی کے مرکزی رہنما سینیٹر اعتزاز احسن نے کہا ہے کہ ہمیں یقین ہے کہ عمران خان کو چپ کرانے کیلئے دس ارب روپے کی پیشکش کی گئی ہوگی، کیونکہ شریف برادران کے پاس لوگوں کو خریدنے کا ایک یہ ہی طریقہ ہے۔

ان خیالات کا اظہار انہوں نے پیپلز پارٹی کے زیر اہتمام لاہور حلقہ این اے 124 میں جلسے سے خطاب کرتے ہوئے کیا، اعتزاز احسن جب قمر زمان کائرہ کے ہمراہ جلسہ گاہ پہنچے تو کارکنان نے ان کا بھرپور استقبال کیا، جیالوں نےاعتزاز احسن کو گھوڑے پر سوار کردیا۔ اس موقع پر کارکنوں کے گو نواز گو کے نعروں سے پنڈال گونج اٹھا۔

سینیٹر اعتزاز احسن نے اپنے خطاب میں کہا کہ اگر نواز شریف کی جگہ سید یوسف رضا گیلانی وزیراعظم ہوتے تو انہیں اب تک گھر بھیج دیا گیا ہوتا، ہم نے پہلے ہی کہ دیا تھا کہ پاناما کی چوری واضح ہے مگرعدالت جانے کا کوئی فائدہ نہیں،۔

ان کا کہنا تھا کہ نواز شریف اور ان کا خاندان 500 ارب روپے باہر لے کرگیا، منی لانڈرنگ چوری بھی ہے اور پاکستان کا نقصان بھی۔ انہوں نے کہا کہ دس کروڑ روپے عربی کودو، اس کے بدلے دس ارب روپے کا کالا دھن سفید کرالو، یقین ہے شریف خاندان کی جانب سے عمران خان کو دس ارب روپے کی پیشکش کی گئی ہوگی کیونکہ شریف خاندان کا لوگوں کو خریدنے کا یہی طریقہ ہے۔

اعتزاز احسن کا مزید کہنا تھا کہ ہم میٹرو منصوبے کے خلاف نہیں لیکن اسے ایسے نہیں بناؤ اس پر ڈھائی سو ارب روپے لگا دو، بلوچستان کا ترقیاتی بجٹ 240 ارب روپے کا ہے، ڈھائی سو ارب سے شوکت خانم جیسے 5 اسپتال بنائے جا سکتے ہیں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں