site
stats
پاکستان

نواز شریف قانونی ضابطوں کے بند کمرے میں پھنس گئے، اعتزاز احسن

لاہور: سینیٹ میں قائد حزب اختلاف اور پیپلزپارٹی کے رہنما اعتزاز احسن نے کہا ہے کہ نواز شریف قانونی ضابطوں کے بند کمرے میں پھنس گئے ہیں، وزیر خزانہ ملک سے بھاگا ہوا ہے۔

ان خیالات کا اظہار انہوں نے لاہور میں تقریب سے خطاب کرتے ہوئے کیا، اعتزاز احسن نے کہا کہ یہ قطری خط اور جعلی ٹرسٹ ڈیڈ لے کر آگئے، میاں صاحب ڈیڑھ سال سے ثبوت پیش کرنے میں ناکام رہے، شریف خاندان اگر بے گناہ ہے تو دستاویزی ثبوت دے۔

انہوں نے کہا کہ نواز شریف عدالت، جے آئی ٹی کو متنازعہ بنانے پر تلے ہیں، میاں صاحب بند کمرے میں ہیں دیوار توڑنے کی کوشش کررہے ہیں، ن لیگ حکومت اور اپوزیشن دونوں خود ہی بن رہی ہے۔

اعتزاز احسن نے کہا کہ وزیر خزانہ ملک سے بھاگا ہوا ہے، اسحاق ڈار وزیر اعظم کے جہاز پر دوشنبے جاتے ہیں، دوشنبے سے لندن پہنچ کر وزیر خزانہ بیمار ہوجاتے ہیں، ملک کے فیصلے لندن میں ہورہے ہیں، آزادی اس لئے حاصل کی تھی ہمارے فیصلے لندن میں نہ ہوں۔ کابینہ لندن میں میٹنگ کرتی ہے، وزیر اعظم، وزیر اعلیٰ پہنچ جاتے ہیں، شاہد خاقان عباسی جب چاہے لندن آتے جاتے ہیں۔

انہوں نے کہا کہ نیب کو مذاق بنادیا گیا ہے، ای سی ایل پر نام نہ ہونے کے باعث نیب نے ایک کو بھگادیا، اسحاق ڈار کا نام ای سی ایل میں نہیں تو ڈاکٹر عاصم کا کیوں ہے؟ ن لیگ کے لیے الگ قانون اور ساری دنیا کے لیے الگ قانون، چیئرمین نیب کا اب امتحان ہے۔

یہ پڑھیں: نوازشریف کو ہر کونے اور پردے کے پیچھے بھوت نظر آتے ہیں، اعتزاز احسن


اگر آپ کو یہ خبر پسند نہیں آئی تو برائے مہربانی نیچے کمنٹس میں اپنی رائے کا اظہار کریں اور اگر آپ کو یہ مضمون پسند آیا ہے تو اسے اپنی فیس بک وال پر شیئر کریں۔

Print Friendly, PDF & Email
20

Comments

comments

اس ویب سائیٹ پر موجود تمام تحریری مواد کے جملہ حقوق@2018 اے آروائی نیوز کے نام محفوظ ہیں

To Top