The news is by your side.

Advertisement

پانامہ پیپرز: بھارتی اداکاراجے دیوگن اورکاجل کا نام بھی فہرست میں شامل

کراچی: معروف اداکاراجے دیوگن اور ان کی اہلیہ کا نام بھی پانامہ لیکس میں سامنے آگیا ہے، اجے دیوگن نے آف شور کمپبنیوں کی ملکیت تسلیم کرلی۔

تفصیلات کے مطابق معروف اداکار اجےدیوگن نے 2013 میں ورجن آئی لینڈ ،میری لیبون انٹرٹینمنٹ نامی برطانوی کمپنی سے 2013 میں حصص خریدے تھے۔ یہ شئیرز انہوں نے اپنی بیوی کاجل کے نام پر جسٹرڈ کمپنی ناسا یوگ انٹرٹینمنٹ کے توسط سے خریدے گئےتھے۔

اس موقع پر اداکار نے میڈیا سے بات کرتے ہوئے تسلیم کیا کہ ان کے بیرون ملک میں اکاونٹس موجود ہیں، ان کا کہنا تھا کہ وہ 2014 سے پہلے اس کمپنی میں  ڈائریکٹر کے عہدے پر تعینات تھے،مگردو سال قبل استعفیٰ دے چکے ہیں۔

انہوں نے مزید بتایا کہ وہ باقاعدہ ٹیکس کی ادائیگی کرتے ہیں۔ بھارت میں بیرون ملک سرمایہ کاری کے حوالے سے ایک طریقہ کار واضح کیا ہوا ہے اور یہ خریداری اسی قانون کے تحت کی گئی ہے، شئیرز کے حوالے سے بات کرتے ہوئے انہوں نے بتایا کہ یہ حصص کمپنی کے نام پر خریدے گئےہیں۔

پانامہ لیکس کی شائع ہونے والی فہرست میں بھارتی اداکاروں کی فہرست میں بتدریج اضافہ ہورہا ہے۔ اس سے قبل امتیابھ بچن اوران کی بہوایشوریا رائےکی آف شور کمپنیز کی تفصیلات شائع کی گئی تھی ، تاہم اب ایک اور فلم اسٹار اجے دیوگن کے نام کا اضافہ ہوگیا ہے۔

پانامہ لیکس : آئندہ ماہ مزید ناموں سےپردہ ہٹانے کا اعلان

واضح رہے کہ پانامہ لیکس میں دنیا بھر میں آف شور کمپنیز رکھنے والے مالکان کے نام شائع کئے تھے، بچن گھرانے کو آف شور کمپنیوں کے حوالے سے شدید تنقید کا سامنا ہے۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں