The news is by your side.

Advertisement

آمدن سے زائد اثاثہ کیس ، اکرم درانی کے بیٹے اور داماد کی ضمانت منظور

اسلام آباد: آمدن سے زائد اثاثہ جات کیس میں گرفتاری سے بچنے کے لیے جمیعت علماء اسلام ف کے رہنما اور سابق وزیر اکرم درانی کے بیٹے اور داماد کو ہائی کورٹ نے ضمانت دے دی۔

نمائندہ اے آر وائی نیوز جہانگیر اسلم بلوچ کے مطابق اکرم درانی کےبیٹےاورداماد نے اسلام آبادہائی کورٹ میں گرفتاری سے بچنے کے لیے درخواست دائر کی جبکہ اکرم درانی کے پرائیویٹ سیکرٹری محمد طاہر نے بھی عدالت کا دروازہ کھٹکھٹا دیا۔

اکرم درانی کے بیٹے زاہد نے مؤقف اختیار کیا کہ نیب کے نوٹس پر شامل تفتیش ہوا، تفتیشی ٹیم نے میری 95 سالہ دادی کوبھی سوال نامہ بھیجا جس میں آمدن سے زائد اثاثوں کا جواب مانگا گیا۔

مزید پڑھیں: نیب کو گرفتاری سے روکا جائے، اکرم درانی نے عدالت کا دروازہ کھٹکٹھا دیا

زاہد درانی نے کہا کہ میرےوالد نیب سے مکمل تعاون کررہے ہیں، درخواست ضمانت قبل از گرفتاری منظور کی جائے۔  درخواست گزار نے نیب کو فریق بنایا۔

دوسری جانب رہبر کمیٹی کے سربراہ اکرم درانی کے داماد عرفان اللہ نے بھی عدالت میں درخواست دائر کی۔ اسلام آباد ہائی کورٹ نے پانچ پانچ لاکھ روپے کے مچلکے جمع کرانے کا حکم دیتے ہوئے نیب کو 4 نومبر تک گرفتاری سے روک دیا۔

عدالت نے ملزمان کو نیب کے سامنے شامل تفتیش ہونے کا حکم بھی دیا۔ اسلام آباد ہائی کورٹ نے اکرم درانی کے پرائیویٹ سیکرٹری محمد طاہر کی عبوری ضمانت بھی 4 نومبر تک منظور کی ۔

چیف جسٹس اطہر من اللہ اور جسٹس میاں گل حسن اورنگزیب نے درخواستوں کی سماعت کی جبکہ اس سے قبل ہائی کورٹ نے اکرم درانی کی عبوری ضمانت منظور کی تھی۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں