The news is by your side.

Advertisement

بیک ٹو بیک ایکشن فلموں میں کام کرنااچھا نہیں لگتا،اکشے کمار

ممبئی: بالی ووڈ کے کھلاڑی نامور اداکار اکشے کمار کا کہنا ہےکہ بُرا لگتا ہے بیک ٹو بیک ایکشن فلموں میں کام کرنا،اُن کو تبدیلی کی ضرورت ہے.

تفصیلات کے مطابق بالی ووڈ کے کھلاڑی اکشے کمار کو ان کی آنے والی فلم ”ہاوس فل تھری” کی پروموشن ایونٹ پرسوال پوچھا گیا کہ اُن کوکس طرح کی فلموں میں کام کرنا مشکل لگتا ہے اور کس طرح کی فلموں میں کام کرکے اداکار لطف اندوز ہوتے ہیں.

بالی ووڈ اداکار اکشے کمار کا کہنا تھا ظاہر ہے کامیڈی فلم میں کام کرنا مشکل ہے،لیکن اُن کو ہر طرح کی فلموں میں کام کرنا اچھا لگتا ہے.

بالی ووڈ کے کھلاڑی کا کہنا تھا کہ ایک ہی طرح کی فلموں میں باربار کام کرنے سے وہ بور ہوجاتے ہیں، جیسے انہوں نے ماضی میں ایک ساتھ کافی ایکشن فلموں میں کام کیا تھا.

بالی ووڈ کے اداکار اکشے کمار اندسٹری میں کھلاڑی کے نام سے جانے جاتے ہیں،اداکار نے نوے کی دہائی میں فلم ”مہرا” اور میں ”کھلاڑی تو اناڑی” جیسی فلمیں کی اور اس کے بعد ”ہیرا پھیری” جیسی کامیڈی فلم بھی کی.

اکشے کمار نےحال ہی میں مختلف فلموں میں کام کیا ہے جس میں ایکشن سمیت کامیڈی فلمیں بھی شامل تھیں،اکشے کمار اپنی آنے والی فلم ”رستم” میں ایک نیول آفیسر کا کردار نبھا رہے ہیں جو مداحوں کے لیے اگست میں ریلیز کی جائے گی

Print Friendly, PDF & Email

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں