The news is by your side.

Advertisement

’پرتھوی راج‘ ریلیز سے قبل ہی فلاپ قرار

بھارتی فلموں کے ناقد کمال آر خان المعروف کے آر کے نے اداکار اکشے کمار کی فلم ’پرتھوی راج‘ کو ریلیز سے قبل ہی فلاپ قرار دے دیا۔

کے آر کے کے نام سے مشہور کمال آر خان بالی ووڈ کی مشہور اداکاروں کی فلموں پر تنقید کے حوالے سے جانے جاتے ہیں اجے دیوگن کی رن وے 34 اور ٹائیگر شراف کی ہیروپنتی 2 پر تنقید کے بعد اب انہوں نے اکشے کمار اور ان کی آنے والی فلم پرتھوی راج پر تنقید کی ہے۔

جب سے اکشے کی فلم کا پہلا پوسٹر سامنے آیا ہے، کمال فلم کو نان اسٹاپ پر تنقید کا نشانہ بنا رہے ہیں۔

حال ہی میں انہوں نے اکشے کو ومل الائیچی کے اشتہار کے لیے ٹرول کیا اور انہیں ان کے دوہرے معیار کے لیے پکارا تازہ ترین تنقید اب اکشے کی نئی فلم کے ٹریلر کے بارے میں ہے۔

کے آر کے نے پرتھوی راج کے ٹریلر کا جائزہ لیا اور انہوں نے ریلیز سے پہلے ہی فلم کو تباہی قرار دیا ہے۔

انہوں نے لکھا کہ فلم فلاپ ثابت ہوگی کیونکہ اس میں کوئی طاقتور ولن نہیں ہے ٹویٹر پر انہوں نے لکھا، بہت سے لوگ میرے ویڈیو پر تبصرہ کر رہے ہیں اور مجھے بتا رہے ہیں کہ سنجے دت پرتھویراج میں محمد غوری کا کردار نہیں کر رہے ہیں۔

انہوں نے لکھا کہ اس کا مطلب ہے کہ فلم میں کوئی طاقتور ولن نہیں ہے اور یہ 2022 کی سب سے بڑی تباہی ہوگی۔ اکشے کمار کو مبارک ہو۔

دریں اثنا، حال ہی میں کمال نے فلاپ ہیروپنتی 2 پر ٹویٹر پر نوازالدین صدیقی کے بارے میں تضحیک آمیز بیان دیا تھا۔

انہوں نے لکھا تھا، بالی ووڈ نوازالدین میں کسی بھی فلم میں سب سے سادہ کردار کیسے دے سکتا ہے؟ اگر آپ ایسا کرتے ہیں تو یقیناً آپ ذہنی طور پر دیوالیہ اور پریشان فلم ساز ہیں۔

Comments

یہ بھی پڑھیں