The news is by your side.

Advertisement

عالمی شہرت یافتہ پاکستانی امپائر علیم ڈار نے ایک اور اعزاز اپنے نام کرلیا

لاہور: پاکستانی امپائر علیم ڈار نے ایک اور اعزاز اپنے نام کرتے ہوئے سب سے زیادہ ٹیسٹ میچز سپروائز کرنے کا اسٹیو بکنر کا ریکارڈ برابر کردیا۔

تفصیلات کے مطابق پاکستانی امپائرعلیم ڈار نے 128 ٹیسٹ میچ مکمل کرلئے اور سب سے زیادہ ٹیسٹ میچز سپروائز کرنے کا اعزاز حاصل کرلیا۔

آسٹریلیا اور انگلینڈ کے درمیان ایشیز کا دوسرا ٹیسٹ ان کے کیرئیر کا ایک سو اٹھائیسواں ٹیسٹ میچ ہے، علیم ڈار سے پہلے یہ ریکارڈ ویسٹ انڈیز کے مشہور امپائر اسٹیوبکنر کے پاس تھا۔

علیم ڈار کا کہنا ہے کہ 128ٹیسٹ میچزکی امپائرنگ کرنےپراللہ کاشکرگزارہوں، اس سے پہلے یہ اعزاز اسٹیو بکنر کے پاس تھا، جو میرے رول ماڈل ہیں، اعزاز حاصل کرنے پر اہل خانہ، مداحوں اور کلب کا شکر گزار ہوں۔

مزید پڑھیں : عالمی شہرت یافتہ پاکستانی امپائر علیم ڈار عالمی ریکارڈ کے قریب پہنچ گئے

خیال رہے علیم ڈار کو جنوبی افریقہ کے روڈی کوٹزن کے سب سے زیادہ 209 ون ڈے کا عالمی ریکارڈ برابر کرنے کے لیے بھی 4 ایک روزہ میچ سپروائز کرنا ہوں گے۔

واضح رہے کہ ایوارڈ یافتہ پاکستانی امپائر علیم ڈار نے ایک روزہ میچز کی ڈبل سنچری رواں سال مئی کے پہلے ہفتے میں مکمل کرلی تھی۔ یہ کارنامہ انہوں نے آئرلینڈ میں جاری سہ فریقی سیریز کے دوران ویسٹ انڈیز اور بنگلہ دیش کے درمیان میچ میں امپائرنگ کرتے ہوئے دیا۔

جھنگ سے تعلق رکھنے والے 50 سالہ علیم ڈار نے 200 ون ڈے میچز مکمل کرنے پر پاکستانی عوام کا شکریہ ادا کرتے ہوئے کہا تھا کہ پاکستانی شائقین کرکٹ اور میڈیا نے ہمیشہ بہت سپورٹ کیا۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں