The news is by your side.

Advertisement

عمران خان کے وژن کے تحت پنجاب حکومت آگے بڑھ رہی ہے، عبدالعلیم خان

لاہور: سینئر وزیر پنجاب عبدالعلیم خان نے کہا ہے کہ 100 روزہ پلان پر پنجاب حکومت تیاری کے ساتھ میدان میں اتری ہے، عمران خان کے وژن کے تحت پنجاب حکومت آگے بڑھ رہی ہے۔

ان خیالات کا اظہار سینئر وزیر پنجاب عبدالعلیم خان کا 100 روزہ پلان کے حوالے سے گفتگو کرتے ہوئے کیا، انہوں نے کہا کہ پنجاب کے 15 محکموں میں اصلاحات کا ایجنڈا لارہے ہیں، 100 روزہ پلان میں آئندہ پانچ سال کی لائن آف ایکشن واضح ہوگی۔

سینئر وزیر پنجاب نے کہا کہ ٹھوس بنیاد پر نتائج کی حامل پالیسیاں سامنے لائیں گے، 70 سال سے موجود خرابیوں کو مستقبل میں درست کریں گے، سرکاری نظام میں موجود رکاوٹوں کو دور کیا جائے گا۔

عبدالعلیم خان نے کہا کہ تعلیم، صحت، زراعت، آبپاشی ودیگر شعبوں کے لیے سفارشات تیار ہیں، سیاحت، صنعت، سماجی بہبود، اسپورٹس کے شعبے بھی پلان میں شامل ہیں۔

مزید پڑھیں: پنجاب میں کوڑے کرکٹ سے بجلی کے پلانٹ لگائے جائیں گے، علیم خان

واضح رہے کہ گزشتہ ماہ علیم خان کا اپنے جاری کردہ بیان میں کہنا تھا کہ پنجاب کے بڑے شہروں میں کوڑے کرکٹ سے بجلی کے پلانٹ لگائے جائیں گے۔

ان کا کہنا تھا کہ لاہور کے کوڑے سے 35 میگاوآٹ بجلی کا منصوبہ شروع ہوگا، فیصل آباد اور راولپنڈی میں 30 میگاواٹ کے منصوبے شروع ہوں گے۔

سینئر وزیر پنجاب نے کہا تھا کہ 22 ماہ میں منصوبوں کی تکمیل اور بجلی کی پیداوار شروع ہوسکتی ہے، کوڑا ڈمپ کرنے کے بجائے اس سے بجلی حاصل کریں گے۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں