The news is by your side.

Advertisement

علی ظفر کی صدر عارف علوی سے مدد کی اپیل

اسلام آباد: معروف گلوکار اور اداکار علی ظفر نے صدر مملکت عارف علوی سے مدد کی اپیل کردی.

اے آر وائی نیوز کی رپورٹ کے مطابق معروف گلوکار و اداکار علی ظفر نے صدرپاکستان سےمیوزیشن،ٹیکنیشنز،پرفارمنگ آرٹس کے لیے  مدد کی اپیل کی ہے.

علی ظفر کا کہنا ہے کہ کرونا کی وجہ سے پرفارمنگ آرٹس کا شعبہ بند ہوچکا ہے، تمام میوزیشنز، ٹیک نیشن اور اس شعبہ سے وابستہ افراد بے روزگار ہوگئے ہیں.

انہوں‌ نے کہا کہ آرٹسٹ ویلفیئر فنڈزایک ارب روپے کرنے پرصدرپاکستان عارف علوی کا شکریہ ادا کرتے ہیں، وزیراعظم سے اپیل ہے کہ مشکل وقت میں‌یہ بجٹ ان لوگوں‌ میں‌ تقسیم کیا جائے.

واضح‌ رہے کہ کرونا وائرس کے باعث سنیما گھر بند ہیں‌، اسٹیج اداکار کی شوز نہ ہونے کی وجہ سے مالی پریشانیوں‌ کا شکار ہیں.

مزید پڑھیں: گلوکار علی ظفر کا فنکاروں کی مدد کا اعلان

اس سے قبلگلوکار علی ظفر نے کراچی آرٹس کونسل کے ساتھ مل کر فنکاروں کی مدد کا اعلان کیا تھا، ان کا کہنا تھا کہ کورونا کے باعث فنکار، موسیقار اور ٹیکنیشنز مالی مشکلات کا شکار ہیں۔

علی ظفر کا کہنا تھا کہ  کراچی آرٹس کونسل اور علی ظفر فاؤنڈیشن مل کر مستحق فنکاروں کی مدد کریں گے۔

گلوکار کا کہنا تھا کہ  میری فاؤنڈیشن پنجاب میں کئی ہفتوں سے موسیقاروں کو کھانا بھجوا رہی ہے اب ہم نے ایک اور فلاحی تنظیم کے ساتھ مل کر اہم اقدام اٹھایا ہے کہ اب موبائل فون کے ذریعے گھر بیٹھے ان افراد کو پیسے پہنچائے جارہے ہیں۔

انہوں نے بتایاتھا کہ  کراچی میں آرٹس کونسل بہت اچھا کام کررہی ہے،علی ظفر فاؤنڈیشن اور ایک اور فلاحی تنظیم نے مل کر کراچی کے فنکاروں کا ڈیٹا اکٹھا کرنا شروع کردیا ہے، ضرورت مند موسیقار، ٹیکنیشنز اور آرٹسٹ کی مدد کی جائے گی۔

علی ظفر نے بجٹ میں آرٹسٹ ویلفیئر فنڈ میں اضافے پر صدر مملکت کا شکریہ ادا کرتے ہوئے اپیل کی تھی کہ  آپ فوری طور پر اس فنڈ کا اجرا کریں اور فاؤنڈیشن یا کسی بھی طرح مل کر ایک سسٹم بنالیں تاکہ گھر بیٹھے کرونا سے متاثرہ فنکاروں کی فوری مدد کی جاسکے۔

fb-share-icon0
Tweet 20

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں