The news is by your side.

Advertisement

مسلم لیگ ن خود نواز شریف کی صحت پر سیاست کررہی ہے، علی نواز اعوان

اسللام آباد : پی ٹی آئی رہنما علی نواز اعوان نے کہا ہے کہ حکومت نے نوازشریف کو بیرون ملک جانے کی مشروط اجازت دے دی لیکن ن لیگ خود اپنے قائد کی صحت پر سیاست کررہی ہے۔

یہ بات انہوں نے اے آر وائی نیوز کے پروگرام آف دی ریکارڈ میں میزبان کاشف عباسی سے گفتگو کرتے ہوئے کہی، علی نواز اعوان نے کہا کہ ملک میں ایسا کوئی قانون نہیں کہ سزا یافتہ مجرم کو بیرون ملک جانے دیا جائے۔

 ایک سوال کے جواب میں علی نواز اعوان کا کہنا تھا کہ حکومت نے مشروط طور پر نوازشریف کو جانے کی اجازت دی ہے، سیکیورٹی بانڈ جمع کرائیں اور نوازشریف بیرون ملک چلے جائیں۔

انہوں نے کہا کہ ن لیگ خود اپنے قائد کی صحت پر سیاست کررہی ہے اگر نوازشریف کی صحت سب سے پہلے ہے تو سیکیورٹی بانڈ جمع کیوں نہیں کرائے جارہے؟ سیکیورٹی بانڈ اور اس قسم کی چیزیں بعد میں عدالت میں چیلنج کرتے رہیں۔

واضح رہے کہ واضح رہے کہ حکومت نے سابق وزیراعظم نوازشریف کو علاج کے غرض سے4ہفتے کیلئے بیرون ملک جانے کی مشروط اجازت دے دی ہے۔

نوازشریف کو4 ہفتےکے لیے بیرون ملک جانے کی ون ٹائم اجازت ہوگی جب کہ نوازشریف یا شہبازشریف7ارب روپے کے سیکیورٹی بانڈز جمع کرائیں گے۔

مزید پڑھیں: نواز شریف کی صحت عزیز ہے تو بانڈ کو انا کا مسئلہ نہ بنایا جائے، شیخ رشید

فروغ نسیم نے واضح کہا تھا کہ ہم بیل بانڈزنہیں انڈیمنٹی بانڈ مانگ رہے ہیں۔ دوسری جانب ن لیگ کا کہنا ہے کہ نواز شریف کو بغیر سیکیورٹی بانڈز کے غیر مشروط طور پر جانے کی اجازت دی جائے۔

fb-share-icon0
Tweet 20

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں