کمال ستار اتحاد کےباغی علی رضا عابدی نےاستعفیٰ دیدیا -
The news is by your side.

Advertisement

کمال ستار اتحاد کےباغی علی رضا عابدی نےاستعفیٰ دیدیا

کراچی : ایم کیو ایم کے رکن قومی اسمبلی سیدعلی رضاعابدی نے اپنی قومی اسمبلی کی نشست سے استعفیٰ دیدیا، علی رضا عابدی کا کہنا ہے کہ سیاسی اور ذاتی وجوہات پر مستعفی ہورہا ہوں۔

تفصیلات کے مطابق ایم کیوایم اور پی ایس پی اتحاد توصرف ایک دن ہی چل سکا لیکن اس اتحاد کے شدید ناقد علی رضا عابدی نے اپنی نشست چھوڑ دی، ایم کیوایم کےرکن قومی اسمبلی سیدعلی رضاعابدی نے اپنی نشست سےاستعفیٰ دیدیا۔

علی رضاعابدی نے سماجی رابطے کی ویب سائٹ ٹوئٹر پر استعفےکی کاپی جاری کردی، جس میں علی رضا عابدی کا کہنا ہے کہ سیاسی اور ذاتی وجوہات پر مستعفی ہورہا ہوں لیکن سب ہی واقف ہیں کہ معاملہ اتنا سادہ خوشبو نہیں۔

جس کے بعد ایم کیوایم کےایم این اےعلی رضاعابدی نے استعفیٰ اسپیکرکوبھجوادیا۔


مزید پڑھیں :  ایم کیو ایم پی ایس پی اتحاد، رکن قومی اسمبلی علی رضا عابدی مستعفیٰ


اس سے قبل  ایم کیو ایم پاکستان کے رکن قومی اسمبلی علی رضا عابدی نے اپنی جماعت اور پاک سرزمین پارٹی کے ضم ہونے پر احتجاج کرتے ہوئے ٹویٹر پر اپنے ایک پیغام میں کہا تھا کہ مقدس سرزمین سے ایم کیو ایم پاکستان سے علیحدگی اور قومی اسمبلی کی نشست سے مستعفیٰ ہونے کا اعلان کرتا ہوں۔

علی رضا عابدی کا کہنا تھا کہ ان حالات میں اپنی جماعت کے ساتھ کھڑا نہیں ہوسکتا چنانچہ ایم کیو ایم سے علیحدگی اختیار کرتے ہوئے اپنی نشست سے استعفیٰ دیتا ہوں۔

علی رضا عابدی اس سے پہلے متحدہ پاکستان کے ناقد سمجھے جاتے ہیں اب جبکہ وہ استعفی دے چکے ہیں۔

واضح  رہے کہ ایم کیوایم کےعلی رضا عابدی حلقہ این اے دوسواکیاون سے منتخب ہوئے تھے۔


اگر آپ کو یہ خبر پسند نہیں آئی تو برائے مہربانی نیچے کمنٹس میں اپنی رائے کا اظہار کریں اور اگر آپ کو یہ مضمون پسند آیا ہے تو اسے اپنی فیس بک وال پر شیئر کریں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں