The news is by your side.

Advertisement

‘پاکستان عظیم کوہ پیما سے محروم، محمد علی سد پارہ ہم میں نہیں رہے’

اسکردو : پاکستانی کوہ پیما کے بیٹے ساجد سدپارہ نے والد کی موت کی تصدیق کردی اور کہا والداوردیگرکوہ پیماؤں کاکوئی سراغ نہ مل سکا، محمد علی سدپارہ ہم میں نہیں رہے۔

تفصیلات کے مطابق پاکستانی کوہ پیما محمد علی سدپارہ کے بیٹے ساجد سدپارہ نے والد کی موت کی تصدیق کرتے ہوئے کہا میں والد کے سرپرستی اور پاکستان عظیم کوہ پیما سے محروم ہوگیا، میرے والد اور دیگر کوہ پیما ہم میں نہیں رہے۔

ساجد سدپارہ کا کہنا تھا کہ محمد علی سدپارہ نے 8 ہزارسےبلند8چوٹیاں سر کیں، میں اور میراخاندان پوری قوم کا مشکور ہے، قوم ،میڈیا نے ساتھ دیا جس پر شکریہ ادا کرتا ہوں۔

محمد علی سدپارہ کے بیٹے نے سرچ آپریشن میں تعاون پر حکومت اورفوج سے اظہارتشکر کرتے ہوئے کہا مشکل کی اس گھڑی میں قوم نے حوصلہ دیا، اپنے والد کا مشن جاری رکھوں گا اور ان کا خواب پورا کروں گا۔

یاد رہے محمدعلی سدپارہ اپنی ٹیم کے ہمراہ ٹو سر کرنے کی کوشش میں لاپتہ ہوگئے تھے۔ پاک فوج کی جانب سے سرچ آپریشن کیا گیا تاہم کامیابی حاصل نہ ہوسکی۔

خیال رہے اس سے قبل ساجدعلی سدپارہ نے گفتگو میں کہا تھا کہ 8200میٹرپرہم سب علی سدپارہ کے ساتھ تھے، خدشہ ہےکہ علی سدپارہ کواترتےہوئےکوئی حادثہ پیش آیا، جب ہم وہاں سےنکلےتودرجہ حرارت منفی62ڈگری سینٹی گریڈتھا، محمدعلی سدپارہ اس وقت بوٹل نیک سےکے ٹو سرکرنے جارہےتھے، امیدہےکہ انہوں نےکے ٹوسر کرلی ہوگی، حادثہ عموماًچوٹی سے اترتےہوئے ہوتا ہے،مجھے بھی ایساہی لگ رہا ہے۔

Comments

یہ بھی پڑھیں