The news is by your side.

Advertisement

’بھائی آرہا ہے، تیار ہو؟‘

کراچی: معروف پاکستانی گلوکار و اداکار اور میوزک کمپوزر علی ظفر نے پی ایس ایل 5 کے ترانے کی تیاری شروع کردی۔

اے آر وائی نیوز کے پروگرام ’ہر لمحہ پرجوش‘ میں علی ظفر نے گزشتہ روز گفتگو کرتے ہوئے وعدہ کیا تھا کہ وہ آج دوپہر 2 بجے نئے ترانے کے حوالے سے اہم اعلان کریں گے۔

علی ظفر نے دوپہر تین بجے کے قریب سماجی رابطے کی ویب سائٹ پر مداحوں کو خوش خبری سناتے ہوئے ایک ویڈیو شیئر کی جس میں وہ اسٹوڈیو میں موجود تھے۔

علی ظفر کی شیئر کردہ ویڈیو میں بیک گراؤنڈ میں میوزک اور ڈھول بج رہا ہے جبکہ گلوکار یہ بولتے نظر آرہے ہیں ’بھائی آرہا ہے، تیار ہو؟‘۔

پی ایس ایل فائیو کا آفیشل ترانہ گانے والے گلوکار عاصم اظہر نے علی ظفر کی تعریف کی اور کہا کہ ’ملک کے لیے اُن کا یہ اقدام قابلِ تعریف ہے، یہ ہمارے لیے فخر کی بات ہے کہ وہ بھی پاکستان کے لیے اپنی خدمات پیش کررہے ہیں‘۔

قومی کرکٹ ٹیم کے سابق فاسٹ باؤلر شعیب اختر نے علی ظفر کو چیلنج دیا اور پوچھا کہ ’ہوجائے پھر؟‘۔ علی ظفر نے شعیب اختر سے پوچھا کہ کیا آپ ڈانس کرلیتے ہیں؟۔

مزید پڑھیں: پی ایس ایل 5 ترانہ، علی ظفر کیا کرنے جارہے ہیں؟

یاد رہے کہ اے آر وائی نیوز کے پروگرام ہر لمحہ پرجوش میں گزشتہ روز ٹیلی فون پر وسیم بادامی کے ہمراہ گفتگو کرتے ہوئے علی ظفر کا کہنا تھا کہ ’پی ایس ایل کا ترانہ گانے سے متعلق کل 2 بجے تک اعلان کروں گا‘۔

انہوں نے کہا کہ ’جب آپ کے ٹویٹر پول میں 80 فیصد لوگ یہی چاہتے ہیں اور سب کی خواہش یہی ہے تو میں کل تیاری کے ساتھ آؤں گا‘۔

علی ظفر نے ترانے بنانے کا عندیہ دیتے ہوئے کہا تھا کہ ’شاعری، کمپوزنگ اور دیگر چیزوں میں تھوڑا وقت لگ سکتا ہے‘۔ انہوں نے آئندہ ہفتےہر لمحہ پرجوش میں شرکت کرنے کا بھی اعلان کیا۔

وسیم بادامی نے پروگرام میں مزید وضاحت کی کہ جو پی ایس ایل کا آفیشل ترانہ ہے اُس کی اہمیت اپنی جگہ برقرار رہے گی مگر چونکہ عوام کی خواہش ہے تو علی ظفر بھی نیا گانا تیار کریں گے۔

پروگرام میں علی ظفر نے پی ایس میں گایا ہوا ترانہ ’سیٹی بجے گی، سیج سجے گا‘ گایا تو حاضرین جھوم اٹھے اور انہوں نے تالیاں بجا کر گلوکار کا ساتھ دیا۔

fb-share-icon0
Tweet 20

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں