The news is by your side.

Advertisement

جنسی طور پر ہراساں کرنے کا الزام، علی ظفرنے میشا شفیع کو 100کروڑروپے کا لیگل نوٹس بھیج دیا

لاہور : گلوکارو اداکار علی ظفرنے میشا شفیع کو سوکروڑروپے کا لیگل نوٹس بھیج دیا، گلوکارہ میشا شفیع نے علی ظفر پر جنسی طور پر ہراساں کرنے کا الزام لگایا تھا۔

تفصیلات کے مطابق گلوکارو اداکار علی ظفر اور میشا شفیع کے درمیان قانونی جنگ شروع ہوگئی، علی ظفر کی جانب سے میشا شفیع کو سوکروڑ کا لیگل نوٹس بھیج دیا گیا۔

علی ظفر کی جانب سے نوٹس میں میشا شفیع سے معافی مانگنے کا مطالبہ کرتے ہوئے کہا ہے کہ ٹوئٹر پر ان پر جنسی ہراساں کرنے کا جو الزام عائد کیا گیا ہے وہ جھوٹا ہے، اسے ڈیلیٹ کیا جائے۔

نوٹس کے مطابق میشا شفیع علی ظفر پر لگائے گئے الزام کو 14 روزمیں واپس لے کر معافی مانگیں، معافی نہ مانگنے کی صورت میں گلوگارہ کو 100 کروڑ روپے تک ہرجانہ ادا کرنا ہوگا۔

علی ظفر کی جانب سے بھیجا گیا لیگل نوٹس میشا کے وکیل کو موصول ہوگیا ہے۔


مزید پڑھیں :  میشا شفیع علی ظفر سے قانونی جنگ لڑنے کو تیار


میشا کے وکیل بیرسٹرمحمد احمد پنسوٹا نے تصدیق کرتے ہوئے کہا کہ ہمیں نوٹس موصول ہوگیا ہے ہم جائزہ لے رہے ہیں، میشا کی جانب سے علی ظفر پر لگائے گئے تمام الزامات سچ پر مبنی ہے۔

گزشتہ روز میشا شفیع نے ہراسانی کے معاملے پر بیرسٹرمحمد احمد پنسوٹا اور خواتین کے حقوق کی وکیل نگہت داد کےذریعے قانونی جنگ لڑنے کا فیصلہ کیا تھا ۔

انھوں نے سماجی رابطے کی ویب سائٹ ٹویٹر پر جاری کردہ پیغام میں کہاتھا علی ظفر پر جنسی ہراسگی کے الزامات سے متعلق اب میڈیا مذکورہ شخصیات سے رابطہ کرے۔

یاد رہے اس سے قبل بھی میشا شفیع کی جانب سے جنسی ہراسگی کے الزامات کے جواب میں علی ظفر نے انھیں‌ قانونی نوٹس بھجوایا تھا ، علی ظفر نے موقف اختیار کیا تھا کہ میشا شفیع نے سوشل میڈیا پربے بنیاد الزام لگائے اور میڈیا پرانھیں ہراساں کرنے کا جھوٹا الزام عائد کرکے ان کی شہرت کو نقصان پہنچایا۔


مزید پڑھیں : علی ظفر نے ایک سے زیادہ بار ہراساں کیا، نوجوان گلوکارہ کا الزام


واضح رہے کہ چند روز قبل میشا شفیع نے ساتھی گلوکار علی ظفر پر مبینہ جنسی ہراساں کرنے کا الزام عائد کردیا تھا، سماجی رابطے کی ویب سائٹ پر میشا شفیع نے لکھا تھا کہ ‘میں اپنے ساتھ جنسی ہراساں کرنے کے واقعے پر اس لیے خاموشی توڑ رہی ہوں، کیونکہ مجھے لگتا ہے اس اقدام کے ذریعے اُس روایت کو ختم کرسکتی ہوں جو ہمارے معاشرے کا حصہ ہے‘۔

الزامات کا جواب دیتے ہوئے نامور پاکستانی گلوکار علی ظفر نے ساتھی گلوکارہ کے الزامات پر ردعمل دیتے ہوئے کہا ہے کہ میں سوشل میڈیا پر الزام تراشی کے بجائے میں میشا کو عدالت لے کر جاؤں گا۔


خبر کے بارے میں اپنی رائے کا اظہار کمنٹس میں کریں، مذکورہ معلومات کو زیادہ سے زیادہ لوگوں تک پہنچانے کےلیے سوشل میڈیا پرشیئر کریں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں