The news is by your side.

Advertisement

گوادر میں تیزی سے تبدیلی آنے والی ہے، علی زیدی

اسلام آباد: وفاقی وزیر برائے بحری امور علی زیدی نے کہا ہے کہ گوادر میں تیزی سے تبدیلی آنے والی ہے۔

تفصیلات کے مطابق وفاقی وزیر برائے پورٹ اینڈ شپنگ کا کہنا تھا کہ چینی کمپنیاں اب گوادر میں آکر صنعتیں لگائیں گی کیونکہ یہاں ایئرپورٹ بھی تعمیر کیا جارہا ہے۔

وفاقی وزیر کاکہنا تھا کہ گوادرمیں 5لاکھ گیلن پانی کامنصوبہ شروع کررہےہیں جبکہ کھارے پانی کو میٹھا کرنے کا پلانٹ بھی لگایا جائے گا۔ اُن کا مزید کہنا تھا کہ صنعتی ضروریات کیلئےگوادرمیں 300میگاواٹ بجلی کامنصوبہ لگائیں گے۔

یاد رہے کہ آج صدر مملکت عارف علوی نے سی پیک اتھارٹی آرڈیننس پر دستخط کردیئے، اتھارٹی کی سربراہی وزیراعظم عمران خان کریں گے جبکہ اس کا اطلاق پورے پاکستان پر ہوگا۔

مزید پڑھیں: صدر مملکت عارف علوی نے سی پیک اتھارٹی آرڈیننس پر دستخط کردیئے

ایک روز قبل حکومت نے صدارتی آرڈیننس کے ذریعے سی پیک اتھارٹی قائم کرنے کا فیصلہ کیا اور سی پیک اتھارٹی کا مسودہ منظوری کے لیے صدر پاکستان کو بھجوایا تھا۔

مسودے میں سفارش کی گئی ہے کہ قومی اسمبلی،سینیٹ اجلاس نہ ہونے پرآرڈیننس لانےکافیصلہ کیا گیا، سی پیک اتھارٹی کیلئےآرڈیننس کا اطلاق پورے پاکستان میں ہو گا، سی پیک اتھارٹی 10 ارکان پر مشتمل ہوگی۔

مسودے کے مطابق وزیراعظم اتھارٹی چیئرپرسن،ایگزیکٹوڈائریکٹرز،ارکان کی تعیناتی کریں گے ، چیئر پرسن، ایگزیکٹو ڈائریکٹرز اور ارکان کی تعیناتی چار سال کیلئے ہوگی، اتھارٹی کا چیف ایگزیکٹو 20 گریڈ کا سرکاری آفسر ہو گا۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں