پی پی کی متحدہ کو اے پی سی میں شرکت کی دعوت mqm ppp apc
The news is by your side.

Advertisement

پی پی کی متحدہ کو اے پی سی میں شرکت کی دعوت

کراچی : پیپلز پارٹی نے ایم کیو ایم کو چار مارچ کو ہونے والی اے پی سی میں شرکت کی باضابطہ دعوت دے دی، متحدہ رہنما عامر خان کہتے ہیں کہ ایک مربوط نیشنل کاؤنٹر ٹیرر ازم پالیسی اور نیشنل ایکشن پلان پر مکمل عمل درآمد کی ضرورت ہے۔

تفصیلات کے مطابق پیپلز پارٹی کی جانب سے آل پارٹیز کانفرنس میں سیاسی رہنماؤں کی شرکت کے لیے دعوت دینے کا سلسلہ جاری ہے، اس حوالے سے پیپلز پارٹی کا پانچ رکنی وفد نثار کھوڑو کی قیادت میں ایم کیو ایم کے عارضی مرکز پی آئی بی کالونی پہنچا۔

ملاقات میں صوبے کی سیاسی صورتحال، امن و امان اور ایم کیو ایم پیپلز پارٹی تعلقات پر بات ہوئی، ساتھ ساتھ پیپلز پارٹی کے وفد نے ایم کیو ایم کو چار مارچ کو اسلام آباد میں ہونے والی آل پارٹیز کانفرنس میں باضابطہ طور پر شرکت کی دعوت بھی دی۔

اس موقع پر میڈیا سے گفتگو کرتے ہوئے نثار کھوڑو نے کہا کہ ملک حالت جنگ میں ہے تمام سیاسی جماعتوں کو مشاورتی عمل میں شامل کیا جائے،پارلیمینٹ سب سے بالاتر ادارہ ہے، ملک میں سیاسی نظام چلنا چاہیے اگر ہم الگ الگ رہے تو دہشت گرد مزید طاقت ور ہوں گے۔

ایم کیو ایم رہنما عامر خان نے کہا کہ نیشنل ایکشن پلان پر عمل درآمد کے حوالے سے صوبائی و وفاقی حکومتیں ناکام رہی ہیں، امن و امان کے لیے پہلے مدرسوں کی اصلاحات ضروری ہیں۔ ان کا کہناتھا کہ اے پی سی میں شرکت کا فیصلہ رابطہ کمیٹی میں مشاورت کے بعد کیا جائے گا۔

اس موقع پر دونوں جماعتوں کے رہنماؤں نے اس بات پر اتفاق کیا کہ سیاسی مشاورتی عمل کے بغیر ملک سے دہشت گردی کا خاتمہ اور ٹیرارزم پالیسی کا قیام ممکن نہیں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں