site
stats
عالمی خبریں

نریندر مودی کی باتیں بڑی بڑی جبکہ عمل صفر ہے،بھارتی چیف جسٹس

نئی دہلی: بھارت کے چیف جسٹس ٹی ایس ٹھاکرنے یوم آزادی کی تقریب میں بھارتی وزیراعظم نریندر مودی کی تقریرکومایوس کن قراردیتے ہوئے کہا کہ مودی کی باتیں بڑی بڑی جبکہ عمل صفر ہے.

تفصیلات کےمطابق بھارتی چیف جسٹس ٹی ایس ٹھاکر نے کہا کہ یوم آزادی پر نریندر مودی کی تقریر سن کر مایوسی ہوئی انہوں نے کہا کہ مودی ان لوگوں میں سے ایک ہیں،جن کی باتیں بڑی بڑی اورعمل صفرہوتاہے.

پاکستان پر تنقید اور کشمیریوں کی جہدوجہد آزادی کی توہین پر بھارتی چیف جسٹس نے اپنے ہی وزیراعظم کو آئینہ دکھاتے ہوئے کہاکہ مودی نے بھارت کے یوم آزادی پر پاکستان کو تنقید کانشانہ بنایا لیکن اپنے گریبان میں جھانک کرنہیں دیکھا.

بھارتی وزیراعظم کو تنقید کے نشانہ بنانے پر دہلی کے وزیراعلیٰ اروند کیجروال نے سماجی رابطے کی ویب سائٹ ٹوئٹر پر اپنے پیغام میں چیف جسٹس کے بیان اور ان کی بہادری کی تعریف کی ہے.

یادرہے کہ گزشتہ روز بھارت کے یوم آزادی کے موقع پر اپنی طویل ترین تقریر میں مودی نے کشمیریوں کے جذبات کو نظر انداز کرتے ہوئے مقبوضہ وادی میں جاری احتجاج کی لہر کا ذمہ دار پاکستان کو قرار دیا تھا اور ان کی باتیں سن کر ان ہی کے وزیر اونگھ رہے تھے.

واضح رہے کہ بھارتی چیف جسٹس ٹی ایس ٹھاکر نے نریندر مودی کوکہا کہ دوسروں کوچھوڑیں اپنی خبر لیجیے.

Print Friendly, PDF & Email
20

Comments

comments

اس ویب سائیٹ پر موجود تمام تحریری مواد کے جملہ حقوق@2018 اے آروائی نیوز کے نام محفوظ ہیں

To Top