The news is by your side.

Advertisement

اتحادیوں پربھروسہ ہے، گورنر سندھ، ہمارے آپشن کھلے ہیں، خالد مقبول

گورنر سندھ نے ایم کیو ایم پاکستان کے رہنماؤں سے ملاقات کرکے انہیں وزیراعظم کا پیغام پہنچایا ایم کیوایم نے کوئی واضح جواب نہیں دیا۔

پل پل بدلتی سیاسی صورتحال میں گورنر سندھ عمران اسماعیل نے ایک بار پھر ایم کیو ایم کے مرکز  بہادر آباد پہنچ کر متحدہ پاکستان کے رہنماؤں سے ملاقات کی جس میں ان کی تواضع چائے اور بسکٹ سے کی گئی جس کا شکوہ گورنر سندھ میں میڈیا سے اپنی گفتگو میں خوشگوار انداز میں یہ کہتے ہوئے کردیا کہ آج ایم کیوایم نے پہلی بارچائےبسکٹ پرنمٹایا ہے۔

ملاقات کے بعد متحدہ قومی موومنٹ پاکستان کے کنوینر خالد مقبول صدیقی اور گورنر سندھ نے میڈیا سے بات چیت کی۔

ایم کیو ایم کے کنوینر ڈاکٹر خالد مقبول صدیقی نے کہا کہ ہم حکومت کاحصہ ہیں اس لیےحکومت آج بھی ہے لیکن اپوزیشن بھی ہم سے رابطےمیں ہے، ہم دیکھ رہے ہیں کہ کس کامقدمہ مضبوط ہے ہم نےان کو بھی جواب نہیں دیا ہے۔

خالد مقبول کا کہنا تھا کہ ق لیگ کےساتھ رابطےمیں ہیں آن بورڈنہیں ہیں، ق لیگ کواپنا فیصلہ کرنا ہے اور ہم نےاپنا، ایم کیوایم کے معاملات دیگرجماعتوں سےمختلف ہیں، ہمارےآپشن کھلےہیں، جمہوریت کو ڈی ریل نہیں کرناچاہتےہیں۔

متحدہ رہنما نے کہا کہ ایک دوسرےکو تسلیم کیے بغیر تو خاندان بھی ایک نہیں رہتے، پی ٹی آئی کوموقع ملےگا تواس سےزیادہ کوشش کرےگی۔

دوسری جانب گورنر سندھ عمران اسماعیل نے میڈیا سے گفتگو کرتے ہوئے کہا کہ وزیراعظم کاپیغام لیکرایم کیوایم کےدفترآیا ہوں، ایم کیوایم سےکہا ہے کہ ہمارے پاس اپنے نمبرز پورے ہیں، ہمیں مانگے تانگے کی ضرورت نہیں ہے، اپوزیشن کی تحریک عدم اعتماد ناکام ہوگی، مشکلات کا سامنا کرتے ہوئے دریا پار کریں گے۔

گورنر سندھ نے کہا کہ خالد مقبول نے اپنے فیصلے کا پیمانہ رکھا ہے اس سے مطمئن ہوں، ایم کیو ایم حق اور سچ کے پیمانے کیساتھ کھڑی ہوگی، ہمیں اپنےاتحادیوں پربھروسہ رہا ہے۔

عمران اسماعیل کا کہنا تھا کہ اپوزیشن اکٹھا ہوکر وزیراعظم کو ہٹانا چاہتی ہے لیکن وہ مضبوطی کے ساتھ کھڑے ہیں، ایم کیوایم بھی وزیراعظم کےساتھ شانہ بشانہ کھڑی ہے، ہم مضبوط ٹیم کے ساتھ کھڑے ہیں، ایم کیوایم نے ہر مشکل وقت میں حکومت کا ساتھ دیا ہے، ہمارےتعلقات پہلے سے زیادہ بہترہوئے ہیں۔

Comments

یہ بھی پڑھیں