The news is by your side.

Advertisement

مگر مچھ بن بلائے گالف میچ دیکھنے پہنچ گیا، خوفناک ویڈیو وائرل

فلوریڈا : گالف کلب کے پارک میں کھیل کے دوران مگرمچھ اچانک نمودار ہوگیا جس سے وہاں موجود افراد میں خوف و ہراس پھیل گیا۔

سوشل میڈیا پر وائرل ہونے والی ویڈیو کو دیکھ کر صارفین مسکرائے بغیر نہ رہ سکے کیونکہ مگرمچھ بھی گالف کی شاٹ دیکھنے کیلئے بیٹھ گیا۔

وائرل ویڈیو میں دکھایا گیا ہے کہ مائیکل ویسٹ نامی گالفر فلوریڈا کے ایک گالف کلب میں اپنی شاٹ کھیل رہا ہے جبکہ اس کے پیچھے ایک مگرمچھ نظر آرہا ہے جسے گالفر نظر انداز کرنے کی ناکام کوشش کررہا ہے۔

یہ ویڈیو مبینہ طور پر فلوریڈا کے ہیریٹیج لینڈنگ گالف اینڈ کنٹری کلب میں ریکارڈ کی گئی، مذکورہ ویڈیو مائیکل ویسٹ کی اہلیہ میلیسا والش نے فیس بک پر اپ لوڈ کی تھی۔

ویڈیو میں ان کے دوستوں کی مذاق کرنے کی بھی آوازیں آرہی ہیں اور وہ مگر مچھ کے آنے پر کس طرح خود کو خوف سے دور رکھنے کی کوشش کررہے ہیں۔

گولفر مائیکل ویسٹ نے میڈیا کو بتایا کہ میں تقریباً 125 گز کی اپروچ شاٹ مارنے کیلئے گیند کو ترتیب دے رہا تھا جبکہ میں اچھی طرح جانتا تھا کہ ایک مگرمچھ میرے پیچھے آ رہا ہے۔

جیسے ہی گولفر نے گیند کو ہٹ کیا تو چند قدم کے فاصلے پر موجود مگر مچھ بھی ایک دم نیچے بیٹھ گیا جیسے وہ گیند کو اپنے مقام کی جانب جاتے ہوئے دیکھ رہا ہو۔

گالفر کا کہنا تھا کہ میرے خیال سے وہ اس میدان سے گزر کر تھوڑا فاصلے پر بنی جھیل میں جارہا تھا جو بظاہر اس کا معمول ہے، لیکن اس کا آنا اس لیے اچھا ہوا کہ ہمیں اسے قریب سے دیکھنے کا موقع مل گیا۔

 

Comments

یہ بھی پڑھیں