site
stats
عالمی خبریں

معروف فیشن برانڈ زارا کے مالک امانشیو اورٹیگا دنیا کے امیر ترین آدمی بن گئے

نیویارک : اسپینش بزنس مین امانشیو اورٹیگا نے بل گیٹس کو پیچھے چھوڑ دیا اور دنیا کے امیر ترین شخص بن گئے ہیں۔

امریکی میگزین فوربس کی دنیا کے امیر ترین افراد کی فہرست کے مطابق معروف فیشن برانڈ زارا کے مالک امانشیو اورٹیگا دنیا کے امیر ترین آدمی بن گئے، انکے اثاثوں کی مجموعی مالیت 78بلین ڈالر ہے جبکہ بل گیٹس کے اثاثوں کی مالیت 77ارب ڈالرز ہے۔

بل گیٹس گذشتہ 20 سالوں میں سولہ بار دنیا کے امیر ترین آدمی قرار پائے ہیں اور ایسا پہلی بار ہوا ہے کہ اورٹیگا نے یہ اعزاز حاصل کیا ہے۔

rich-1

رپورٹ کے مطابق حال ہی میں امانشیو اورٹیگا کی کمپنی کے شیئرز کی مالیت میں2 اعشاریہ 5فیصد اضافہ ہوا، جس کے بعد اب وہ دنیا کے امیر ترین شخص بن گئے ہیں۔

آرٹیگا کمپنی دنیا کی سب سے بڑی کمپنی مانی جاتی ہے، جس کے90 ممالک میں 6000 اسٹورز ہیں۔

دنیا کے امیر ترین آدمی امانشیو اورٹیگ ایک ریلوے ملازم کے بیٹے ہیں جبکہ تمام دولت انہوں نے اپنی محنت سے کمائی ہے، امانشیو اورٹیگ نے بطور اسٹور ملازم اپنے کیرئیر کا آغاز کیا، انھوں نے اپنی بیوی کے ساتھ مل کر سو ڈالر سے اپنا بزنس شروع کیا اور پاجامے اور سلیپنگ ڈریس بنانے سے اپنے بزنس کی شروعات کی۔

rich-2

سن 1975 میں امانشیو اورٹیگ اور انکی بیوی نے زارا کے نام سے ایک اسٹور کھولنے کا فیصلہ کیا اور آٹھ سال میں ان کا کاروبار اسپین میں نو مقامات تک پھیل چکا تھا۔

rich-6
rich-3

سن 2000 کے آغاز میں کمپنیاں جیسے گیپ اور ایچ ایم پراڈکٹ بنانے، ڈیزاین کرنے اور کسٹمرز کو بھیجنے میں پانچ مہینے لگا دیے تھے جبکہ زارا نے یہی کام نے صرف تین ہفتوں میں کر دیا تھا، جس سے کمپنی کے منافع میں اور اضافہ ہوگیا۔

rich-4
اورٹیگا نے اپنے کاروبار کو 2001 میں عوامی شراکتی کمپنی میں تبدیل کیا تو اسی سال فوربس کی دنیا کے امیر ترین افراد کی فہرست میں شامل ہوگئے تھے، اس وقت انکے کل اثاثے 6.6ارب ڈالر تھے جبکہ بل گیٹس 58.7ارب ڈالر کے اثاثوں کے ساتھ دنیا کا امیر ترین آدمی تھے۔

Print Friendly, PDF & Email
20

Comments

comments

اس ویب سائیٹ پر موجود تمام تحریری مواد کے جملہ حقوق@2018 اے آروائی نیوز کے نام محفوظ ہیں

To Top