The news is by your side.

Advertisement

پاکستان میں اسمارٹ فون کی تیاری کے حوالے سے بڑی خبر

کراچی : وفاقی وزیر آئی ٹی امین الحق کا کہنا ہے کہ میڈ ان پاکستان کا ویزن آگے لے کر چل رہے ہیں، ہم نے فیصلہ کیا ہے کہ پاکستان میں موبائل فون تیار کئے جائیں ، جلد ہی قوم دیکھے گی کہ پاکستان میں اسمارٹ فون تیار ہوں گے۔

تفصیلات کے مطابق وفاقی وزیر آئی ٹی و ٹیلی کمیونیکیشن سید امین الحق نے ایک تقریب کے بعد میڈیا سے گفتگو کرتے ہوئے کہا وزارت آئی ٹی ڈیجیٹل پاکستان کے لئے کام کررہی ہے، بڑے شہروں میں تھری جی اور فور جی بہتر کام کررہا ہے لیکن دور دراز علاقوں میں نیٹ ورک کی بہتری کی ضرورت ہے

امین الحق کا کہنا تھا کہ براڈ بینڈ کو بہتر کرنے کی ضرورت ہے ، تاکہ رورل ایریاز میں بہتری آسکے ، میڈ ان پاکستان کا ویزن آگے لے کر چل رہے ہیں، ہم نے فیصلہ کیا ہے کہ پاکستان میں موبائل فون تیار کئے جائیں ، جلد ہی قوم دیکھے گی کہ پاکستان میں اسمارٹ فون تیار ہوں گے۔

وفاقی وزیر آئی ٹی نے کہا کہ کورونا کے باعث پاکستان کو بند کرنا پڑا، وزارت آئی ٹی کے حکام بیٹھے انہوں نے حل نکالا، مارکیٹ نیچے کی جانب جارہی تھی، ہماری آئی ٹی ایکسپورٹ 995 ملین ڈالرز تھی ، ہم نے آئی ٹی ایکسپورٹ کو 1 اعشاریہ 32 بلین ڈالرز پر لے گئے۔

ان کا کہنا تھا کہ ایم کیو ایم پاکستان گلگت بلتستان الیکشن میں بھرپور حصہ لے گی ، 6 رکنی کراچی ٹرانسفارمیشن کمیٹی کام کررہی ہے ، جو وعدے ہم نے کراچی کے حوالے سے کئے ہیں ان کو مکمل کیا جائے گا۔

امین الحق نے مزید کہا ایک ہفتہ قبل گرین لائن منصوبے میں رکاوٹ پیدا کرنے کی کوشش کی گئی، گرین لائن سمیت کسی منصوبے میں رکاوٹ برداشت نہیں کی جائے گی ، شیخ رشید عوامی انداز میں گفتگو کرتے ہیں انہوں نے دھمکی نہیں دی۔.

وفاقی وزیر نے کہا سرکلر ریلوے کے متاثرین کو متبادل جگہ دی جائے گی جبکہ نالوں پر تجاوزات کے خلاف آپریشن سے متاثرہ افراد کو بھی متبادل دیں گے۔

ان کا کہنا تھا کہ پی ٹی سی ایل اور یوفون کی کارکردگی پر عدم اعتماد کا اظہار کیا ہے، وزارت آئی ٹی نے یوفون اور پی ٹی سی ایل کو وارننگ دی ہے، اگر کارکردگی بہتر نہ کی تو کاروائی کی جائے گی۔

Comments

یہ بھی پڑھیں