امریکا میں دفاعی بجٹ منظور، پاکستان کی فوجی امداد میں بڑی کٹوتی کردی
The news is by your side.

Advertisement

امریکا میں دفاعی بجٹ منظور، پاکستان کی فوجی امداد میں بڑی کٹوتی

واشنگٹن: امریکی سینیٹ نے اربوں ڈالر کا دفاعی بجٹ منظور کرلیا، جبکہ پاکستان کی فوجی امداد میں بڑی کٹوتی کردی۔

تفصیلات کے مطابق امریکی سینیٹ کی جانب سے 716 ارب ڈالر کا دفاعی بجٹ منظور کیا گیا ہے جبکہ پاکستان کی امداد میں کٹوتی کرکے 15 کروڑ ڈالر کردی۔

امریکی میڈیا کے مطابق پاکستان کو امداد بارڈر سیکیورٹی کی بہتری کے لیے دی جائے گی، دفاعی بجٹ ایوان نمائندگان پہلے ہی منظور کرچکا ہے۔

اس سے قبل پاکستان کے لیے امداد کی مد میں 75 کروڑ سے 1 ارب ڈالر مختص کیے جاتے تھے، تاہم اب امریکا کی جانب سے امداد کی مد میں بڑی کٹوتی کی گئی ہے۔

امریکی سینیٹ نے نیشنل ڈیفنس آتھورائزیشن ایکٹ نامی ایک بل بھی دس کے مقابلے میں 87 ووٹوں سے منظور کیا، بِل میں پاکستان کے لیے فوجی امداد کی مد میں 15 کروڑ ڈالر مختص کیے گئے۔

امریکا کی جانب سے مذکورہ امداد پاکستان کو اپنی سرحدوں کی سیکیورٹی بہتر بنانے کے لئے دی جائے گی۔


امریکا نے پاکستان کی25کروڑ 50 لاکھ ڈالر کی فوجی امداد روک لی ، ترجمان وائٹ ہاؤس


خیال رہے کہ گزشتہ سال امریکانے اپنے دفاعی بجٹ میں پاکستان کے لیے’’ کولیشن سپورٹ فنڈ‘‘ کی مد میں 70 کروڑ ڈالر مختص کیے تھے، مذکورہ بالا بل میں امریکی امداد طالبان کے خلاف کارروائی سے مشروط کرنے کی شق ختم کر دی گئی ہے۔

یاد رہے کہ رواں سال جنوری میں امریکی صدر ڈونلڈ ٹرمپ نے پاکستان کی دہشت گردی کے خلاف قربانیوں کو نظر انداز کرتے ہوئے ڈومور کا مطالبہ کیا تھا، جبکہ امریکا نے پاکستان کی 25 کروڑ 50 لاکھ ڈالر کی فوجی امداد روک بھی لی تھی۔


خبر کے بارے میں اپنی رائے کا اظہار کمنٹس میں کریں، مذکورہ معلومات کو زیادہ سے زیادہ لوگوں تک پہنچانے کے لیے سوشل میڈیا پر شیئر کریں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں