The news is by your side.

Advertisement

امریکہ نے ایران پرمزید نئی پابندیاں عائد کردیں

واشنگٹن: امریکہ نے ایران کے حالیہ بیلسٹک میزائل تجربے کے بعد اس پر مزید پابندیاں عائد کر دی ہیں، ایران کی تیرہ شخصیات اور بارہ کمپنیاں بھی اس پابندی کی زد میں آ گئیں، ایران نے کہا ہے کہ وہ ایک ناتجربہ کار شخص کی دھمکیوں کے سامنے نہیں جھکیں گے۔

تفصیلات کے مطابق امریکہ کی ٹرمپ انتظامیہ نے ایران کے حالیہ بیلسٹک میزائل تجربے کی پاداش میں اس کے خلاف اہم فیصلہ کرلیا۔ امریکہ کی جانب سے ایران پر مزید پابندیاں عائد کردی گئیں ہیں۔

امریکہ کے محکمہ خزانہ کے اعلان کیا ہے کہ یہ اقدامات 13 افراد اوربارہ کمپنیوں کے خلاف کیے گئے ہیں، نئی پابندیاں جن کمپنیوں پر عائد کی گئی ہیں ان میں سے کچھ متحدہ عرب امارات، لبنان اور چین میں قائم ہیں، پابندی کے شکار افراد میں پاسداران انقلاب کے رکن بھی شامل ہیں۔

دوسری جانب امریکی اعلان کے بعد اپنے ردعمل میں ایران نے کہا ہے کہ وہ ایک ناتجربہ کار شخص کی دھمکیوں کے سامنے نہیں جھکیں گے۔

علاوہ ازیں ترجمان وائٹ ہاؤس نے کہا ہے کہ ایران کے ساتھ ایٹمی معاہدہ امریکا کےمفاد میں نہیں، ایٹمی معاہدے کے تحت ایران کو فائدہ دیا گیا۔

واشنگٹن کی ایران کی سرگرمیوں پرسخت نظرہے، ترجمان وائٹ ہاؤس کا مزید کہنا تھا کہ مقبوضہ فلسطینی زمین پریہودی آباد کاری ناقابل قبول ہے، امریکا آنے والے مسافروں کی چیکنگ سخت کی جائے گی۔

اپنے بیان میں ترجمان نے بتایا کہ سابق صدرکی کیوبا پالیسی پرنظرثانی کی جائے گی، روس کےخلاف پابندیاں نرم کرنامحکمہ خزانہ کاکام ہے۔

Print Friendly, PDF & Email

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں