The news is by your side.

Advertisement

امریکا پاکستان کے ساتھ مستحکم اور مضبوط تعلقات چاہتا ہے: کولین کرینولج

ملتان: امریکی کونسل جنرل کولین کرینولج کا کہنا ہے کہ امریکا کی خواہش ہے پرامن اور مستحکم پاکستان کے ساتھ مضبوط تعلقات ہوں۔

تفصیلات کے مطابق ملتان میں سابق وزیر اعظم سید یوسف رضا گیلانی کے ہمرا امریکی کونسل جنرل کولین کرینولج نے دربار موسی پاک شہد پر حاضری دی۔

اس موقع پر میڈیا سے گفتگو کرتے ہوئے ان کا کہنا تھا کہ کل سے ملتان میں ہوں، یہاں آنا شاندار رہا یہاں کے لوگ بہت مہمان نواز ہیں اور ملتان تاریخی شہر ہے۔

بعد ازاں سابق وزیر اعظم سید یوسف رضا گیلانی نے میڈیا سے بات کرتے ہوئے کہا کہ امریکی کونسل کونصل جنرل کی آمد پر شکر گزار ہوں، امریکا ایک اہم ملک ہے ہمارے اچھے تعلقات ہیں، ہم چاہتے ہیں امریکا سے تعلقات عزت اور باہمی ہم آہنگی پر ہوں۔

ان کا کہنا تھا کہ امریکا مختلف اوقات میں پاکستان کو سپورٹ کرتا رہا ہے، مجھے یقین ہے کہ پاکستان اور انڈیا کی موجودہ صورت حال میں امریکی اپنا کردار ضرور ادا کرے گا۔

پی ایس کے حوالے سے سابق وزیر اعظم کا کہنا تھا کہ پوری قوم کو مبارک بعد پیش کرتا ہوں، ایسے ایونٹس سے نوجوانوں کو موقع ملتا ہے اس ایونٹ کی کامیابی کا کریڈت تمام اداروں اور صوبائی حکومت کو جاتا ہے۔

دریں اثنا سانحہ نیوزیبلینڈ پر انہوں کا کہنا تھا کہ اس مسئلہ کو او آئی سی کے اجلاس میں اٹھائیں گے، تحقیقات جاری ہیں حقائق سامنے آئیں گے۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں