The news is by your side.

Advertisement

امریکی اتحادی فورسز نے شام و عراق کے تمام علاقے واگزار کرالیے ہیں، مائیک پومپیو

واشنگٹن : امریکی وزیر خارجہ مائیک پومپیو کا کہنا ہے کہ شام و عراق میں داعش کے زیر قبضہ تمام علاقے آزاد کرالیے ہیں۔

تفصیلات کے مطابق شام اور عرق میں اپنا اثر و رسوخ رکھنے اور بے گناہ افراد کو قتل کرکے ان کے لاشوں کی بے حرمتی کرنے والی شدت پسند تنظیم داعش کے خلاف امریکی اتحادی فورسز نے سو فیصد کامیابی حاصل کرلی۔

امریکی وزیر خارجہ مائیک پومپیو کا کہنا ہے کہ امریکا اور اس کی اتحادی افواج نے داعش کی حکومت کا خاتمہ ہوچکا ہے، فورسز نے تمام علاقے واگزار کرالیے ہیں۔

مائیک پومپیو کا کہنا تھا کہ داعش کے خلاف کامیابی پر امریکی اور شام میں اتحادی فورسز کو مبارکباد پیش کرتے ہیں، دہشت گردوں سے لاحق خطرات کے مکمل خاتمے کے لیے ابھی مزید کام باقی ہے۔

خیال رہے کہ کچھ روز قبل امریکی صدر ڈونلڈ ٹرمپ نے کہا تھا کہ ایک ہفتے میں دولت اسلامیہ (داعش) کا خاتمہ کرکے شام اور عراق کو مکمل طور پر آزاد کرالیا جائے گا۔

مزید پڑھیں : ایک ہفتے میں شام و عراق سے داعش کا مکمل خاتمہ کردیں گے، ٹرمپ

یاد رہے کہ ڈونلڈ ٹرمپ نے 19 دسمبر کو اعلان کیا تھا کہ ہم نے داعش کو شکست دے دی، اور آئندہ 30 دنوں میں امریکی فورسز شام سے نکل جائیں گی۔

شام سے امریکی فوج کے انخلا سے متعلق ٹرمپ کے بیان پر امریکی وزیر دفاع جیمزمیٹس اور دولت اسلامیہ مخالف اتحاد کے خصوصی ایلچی بریٹ میکگرک نے ناراضگی کا اظہار کرتے ہوئے اپنے عہدے سے استعفیٰ دے دیا تھا۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں