ریمنڈ ڈیوس کی طرح: امریکی شہری میتھیو کوچھوڑنے کا فیصلہ -
The news is by your side.

Advertisement

ریمنڈ ڈیوس کی طرح: امریکی شہری میتھیو کوچھوڑنے کا فیصلہ

اسلام آباد: جاسوسی کے الزام اور دھوکا دہی سے ویزا حاصل کرنے والے بلیک لسٹ امریکی شہری میتھیو بیرک کوچھوڑنے کا فیصلہ کرلیا گیا، ملزم کو چند روز میں ملک بدر کیے جانے کا امکان ہے ، وزارت داخلہ نے میتھیو کا ویزا منسوخ کردیا۔

فیڈرل انویسٹی گیشن ایجنسی (ایف آئی اے )کے ذرائع کے مطابق امریکی شہری میتھیو بیرٹ کا ویزا منسوخ کردیا گیا اور اسے چند روز میں ملک بدر کیے جانے کا امکان ہے۔

یاد رہے کہ میتیھو بیرک کو بلیک لسٹ ہونے کے بعد نام بدل کر دوبارہ پاکستان آنے کے جرم میں‌ 6اگست کو اسلام آباد کے ایک گیسٹ ہائوس سے گرفتار کیا گیا تھا، میتھیو کو ویزا دینے والے ہیوسٹن کے پاکستانی ویزا آفس کے عملے اور اسلام آباد میں ویزا آفس کے عملے کے خلاف کارروائی کی گئی، خاتون ڈائریکٹر سمیت کئی ملازمین کو معطل کردیا گیا جب کہ مزید تحقیقات جاری ہیں۔


اسلام آباد سےامریکی شہری گرفتار


وزیر داخلہ چوہدری نثار علی خان نے اجلاس منعقد کرکے امریکی جاسوس کو دوبارہ ویزا ملنے کی تحقیقات کا حکم دیا تھا اور ہیوسٹن میں موجود ویزا آفس کی خاتون ڈائریکٹر کی معطلی کا حکم بھی جاری کردیا گیا تھا۔


وزیر داخلہ کا امریکی جاسوس کو دوبارہ ویزا ملنے کی تحقیقات کا حکم


یہ بھی اطلاعات ملی تھیں کہ میتھیو نے ایک پاکستانی خاتون سے شادی کی ہوئی ہے، اس کے بچے بھی ہیں جس کی بنیاد پر میتھیوپاکستانی شہریت لینا چاہتا تھا، وہ اس قبل بھی دو بار پاکستان آچکا تھا تاہم اس دوران وہ ایک خفیہ جاسوسی مشن پرغیر قانونی طور پر گولڑہ شریف کے علاقے میں ایک حساس مقام پر گیا ، جس پر حساس اداروں کی رپورٹ پر اس کے خلاف ایک مقدمہ گولڑہ شریف میں بھی درج ہوا۔


اسلام آباد سے گرفتارامریکی شہری سے متعلق اہم انکشافات


جمعہ کو اسلام آباد میں پریس کانفرنس کےدوران امریکی شہری میتھیو بیریٹ کے معاملے پر وزیر داخلہ کا کہنا تھا کہ میتھیو سال 2011 میں پاکستان سے ڈی پورٹ ہوا، عدالتی حکم پر اسے جیل سے نکال کر ملک بدر کیا گیا، اس پر جاسوسی کا الزام نہیں تھا تاہم وہ سیکیورٹی علاقے میں پایا گیا تھا۔

وزیر داخلہ کا مزید کہنا تھا کہ امریکی شہری کا ویزا فارم منگوایا ہے میتھیو نے پانچ سال بعد پھر ویزے کے لیے درخواست دی تھی،اسے ویزا دینے والوں کے خلاف سخت کارروائی ہو گی،غلطی کی نشاندہی کرنے والے کو ایک لاکھ روپے انعام دیا گیا ہے۔ انہوں نے بتایا کہ جے آئی ٹی رپورٹ کی روشنی میں امریکی شہری کو ڈی پورٹ کیا جائے گا اور جس نے امریکی شہری کو چھوڑا وہ حراست میں ہے۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں