The news is by your side.

Advertisement

امریکا کی امیر ترین سیلف میڈ خواتین سے ملیے

نیویارک : امریکا کی امیر سیلف میڈ خواتین کی فہرست میں سیریناولیمز سے لے کراوپرا ونفری تک شامل ہیں، یہ وہ خواتین ہیں جنہوں نے سخت جدوجہد کے بعد یہ مقام حاصل کیا۔

تفصیلات کے مطابق مشکلات سے ہارنہ ماننا اورانتھک محنت اورعزم سے اعلی مقام حاصل کرنا، امریکا کی امیرترین خواتین اس کی مثال بن گئیں۔

امریکی میگزین فوربز نے امریکا کی امیرترین سیلف میڈخواتین کی فہرست جاری کردی، فہرست میں شامل خواتین کا تعلق کھیل، شوبز اور بزنس سے ہے۔

سیرینا ولیمز فوربز میگزین کی سیلف میڈ امیر خواتین کی فہرست میں جگہ بنانے میں کامیاب ہوئیں اور سب سے پہلی سیلف میڈ امیر اتھلیٹ بن کر تاریخ رقم کر دی۔

فوربز کے مطابق ٹینس کھیلنے کے علاوہ سرینا نے ایک درجن سے زائد کاروبار میں شراکت کی ہوئی ہے ، سیرینا 22 کڑور 40 لاکھ ڈالرز کی دولت رکھتی ہیں۔

عراقی نژاد ہداقطان نے اپنی میک اپ کمپنی دوہزارتیرہ میں شروع کی اب ان کی کمپنی کی مالیت چھ سودس ملین ڈالرہے جبکہ میک اپ مصنوعات بنانے والی ایک اورامیرترین خاتون کائیلی جینرہیں، وہ فوربزفہرست میں شامل سب سے کم عمر خاتون ہیں۔

انٹرٹینمنٹ کی دنیا میں نام اور پیسہ کمانے والی خواتین میں میڈونا، ٹیلر سوئفٹ، باربرا سٹرائزینڈ، سیلین ڈیئون اور بیونسے بھی اس فہرست میں شامل ہیں، بیونسے کے شوہر جے زی کا نام بھی فوربز کی ارب پتی ریپر کی لسٹ میں شامل ہے۔

مشہورزمانہ ٹی وی ہوسٹ اوپراونفری بھی دواعشاریہ چھ ارب ڈالردولت کے ساتھ فہرست کا حصہ ہیں۔

ٹی وی شوز جج جوڈی اور ہاٹ بینچ کی میزبان جوڈی شائنڈلین بھی اس فہرست میں شامل ہیں، فوربز کے مطابق ’سنہ 2012 سے ان کے نام سے منصوب جج جوڈی نامی پروگرام نے سالانہ 47 ملین ڈالر کمائے ہیں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں