The news is by your side.

Advertisement

خیالی تبدیلی والوں کےدن ختم ہونےوالےہیں‘ امیرمقام

کرک: وزیراعظم کےمشیرانجینئرامیرمقام کا کہناہےکہ خیبرپختونخواہ کےعوام صوبےمیں نوازشریف کی قیادت میں حکومت چاہتے ہیں۔

تفصیلات کےمطابق صوبہ خیبرپختونخواہ کےشہر کرک میں وزیراعظم کےمشیرانجینئرامیرمقام کاجلسےسےخطاب کرتے ہوئےکہاکہ تبدیلی کےنعرےلگانےوالوں نےصوبےکوکئی سال پیچھےدھکیل دیا۔

امیر مقام نےکہاکہ عمران خان سےسوال ہےاحتساب کےادارےکوکیوں تالے لگائے؟۔ انہوں نے کہاکہ وزیراعلیٰ کےپی کےکےمعدنیات میں کرپشن کےواضح ثبوت ملے۔

مسلم لیگ کے رہنما کا کہناتھاکہ عمران خان کوصوبےکےعوام سوالیہ نظروں سے دیکھ رہے ہیں۔ انہوں نےکہاکہ کےپی کے حکومت نےکرپشن کےخلاف کیااقدامات کئے؟۔

امیر مقام کاکہناتھاکہ عمران خان نےکرپشن میں ملوث چیف منسٹرکونمبرون وزیراعلیٰ قراردیا اور ان کے احتساب کی بجائےانہیں ایوارڈز سے نوازاگیا۔

مسلم لیگ ن کے رہنما نے سوال کیا کہ کےپی کےحکومت نےصوبےمیں کون سےترقیاتی کام کرائے؟۔ انہوں نے کہاکہ 350ڈیم بنانےوالےنے350کنویں بھی نہیں بنائے۔


شریفوں کو بچانے کےلیے ریکارڈ میں ردوبدل انصاف کی راہ میں مداخلت ہے‘ عمران خان


واضح رہےکہ گزشتہ روزچیئرمین تحریک انصاف عمران خان کا کہنا تھا کہ شریفوں کوبچانے کے لیے ریکارڈ میں ردوبدل کی رپورٹس آرہی ہیں۔


اگر آپ کو یہ خبر پسند نہیں آئی تو برائے مہربانی نیچے کمنٹس میں اپنی رائے کا اظہار کریں اور اگر آپ کو یہ مضمون پسند آیا ہے تو اسے اپنی فیس بک وال پر شیئر کریں۔

Print Friendly, PDF & Email

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں