شوٹنگ کے دوران امیتابھ کی اچانک طبیعت خراب amitabh bachchan
The news is by your side.

Advertisement

شوٹنگ کے دوران امیتابھ کی اچانک طبیعت خراب

ممبئی: بالی ووڈ لیجنڈری اداکار امتابھ بچن اپنی نئی آنے والی فلم کی شوٹنگ کے دوران شدید بیمار ہوگئے، ڈاکٹرز نے انہیں فوری طور پر کام روکنے کا مشورہ دے دیا۔

بھارتی میڈیا کے مطابق امیتابھ بچن کی نئی آنے والی فلم ٹھگ آف ہندوستان کی شوٹنگ بھارتی ریاست راجھستان کے علاقے جودھ پور میں جاری تھی کہ اچانک لیجنڈری اداکارکی اچانک طبیعت خراب ہوگئی۔

بگ بی جو مداحوں کو بلاگ کے ذریعے اپنے ہر لمحے سے باخبر رکھتے ہیں انہوں نے منگل کی صبح ایک تحریر لکھی جس میں اُن کا کہنا تھا کہ کل کی رات کے بعد ایک نئے دن کا آغاز ہوگیا، کچھ لوگوں کو زندہ رہنے کے لیے سخت محنت کی ضرورت کرنی پڑتی ہے۔

انہوں نے اپنے بلاگ میں بتایا کہ گزشتہ روز شوٹنگ کے  دوران میری اچانک طبیعت خراب ہوگئی تھی، بھاری بھرکم لباس کی وجہ سے  کمر اور گردن میں شدید درد ہوا جس کے باعث کام روکنا پڑ گیا۔

فلم ڈائریکٹر نے طبیعت کی ناسازی کو دیکھتے ہوئے ممبئی سے ڈاکٹرز کی ٹیم طلب کی جس نے بگ بی کا تفصیلی معائنہ کیا اور انہیں دو روز تک مسلسل آرام کرنے کی ہدایت دی۔

مزید پڑھیں: ٹھگ آف ہندوستان: عامر خان کی پہلی جھلک، تصاویر وائرل

بھارتی میڈیا کے مطابق ٹھگ آف ہندوستان 1970 اور 1980 کی دہائی پر بنائی جانے والی فلم ہے، چونکہ جودھ پور میں کا درجہ حرارت کافی زیادہ ہے اور مناظر کو عکس بند کرنے کے لیے امیتابھ کو بھاری لباس زیب تن کرنا پڑا اس وجہ سے اُن کے ساتھ مسئلہ پیش آیا۔

امیتابھ نے اپنے بلاگ میں یہ بھی تحریر کیا کہ وہ کوشش کررہے تھے کہ کامیابی سے منظر عکس بند ہوجائے تاکہ کام اگلے مرحلے میں داخل ہوجاتا مگر ایسا نہ ہوسکا۔

فلم ٹھگ آف ہندوستان میں مسٹر پرفیکٹ، بگ بی، کترینہ کیف اور فاطمہ ثنا شیخ سمیت دیگر اداکار اہم کردار ادا کرتے نظر آئیں گے۔ یہ فلم بالی ووڈ انڈسٹری کے لیے اہم پیشرفت ثابت ہوسکتی ہے کیونکہ اس میں شوبز انڈسٹری کے لیے بڑے ایک ساتھ جلوہ گر ہوں گے۔

یہ بھی پڑھیں: امیتابھ کی طبیعت خراب، اسپتال میں داخل

وی جے کرشنا کی ہدایت کاری میں بنائی جانے والی بالی ووڈ کی مہنگی ترین فلم 7 نومبر 2018 کو سینیما گھروں میں نمائش کے لیے پیش کی جائے گی۔


خبر کے بارے میں اپنی رائے کا اظہار کمنٹس میں کریں، مذکورہ معلومات کو زیادہ سے زیادہ لوگوں تک پہنچانے کےلیے سوشل میڈیا پرشیئر کریں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں