The news is by your side.

Advertisement

’’سیاہ رنگت مجھے ناکام نہیں کرسکتی‘‘

کراچی: پاکستانی ماڈل و اداکارہ آمنہ الیاس نے سوشل میڈیا پر اپنی سیاہ رنگت کے حوالے سے پیغام شیئر کردیا۔

تفصیلات کے مطابق اداکارہ آمنہ الیاس نے سماجی رابطے کی ویب سائت انسٹاگرام پر ایک تصویر پوسٹ کی جس میں وہ اپنی گہری رنگت کے باوجود پرکشش نظر آرہی ہیں۔

انہوں نے تصویر پوسٹ کرتے ہوئے اپنی گہری رنگت سے متعلق لکھا کہ ’میری گہری رنگت مجھے ناکام نہیں کرسکتی اور نہ ہی مجھے میرے کسی بھی مقصد میں گرا سکے گی۔

آمنہ الیاس نے لکھا کہ ’میری جلد چاہے جیسی بھی ہو مجھے اس سے کوئی فرق نہیں پڑتا، میں اپنے مقاصد کو حاصل کرنے کے لیے ہر ممکن کوشش کروں گی اور انہیں حاصل کرکے رہوں گی۔

اداکارہ کی پوسٹ دیکھنے کے بعد مداحوں کی جانب سے ان کی ہمت بڑھائی جارہی ہے، ساتھی اداکارائیں بھی ان کی خوبصورتی کی تعریف کرتے ہوئے حوصلہ افزائی کررہی ہیں۔

واضح رہے کہ گزشتہ دنوں آمنہ الیاس اور اداکار داور محمود کی شادی کی جھوٹی خبریں سامنے آئی تھیں جس کے بعد دونوں اداکاروں نے ان خبروں کی تردید کی تھی۔

آمنہ الیاس نے داور محمود کے ہمراہ ایک ویڈیو شیئر کی تھی جس میں دونوں نے اپنی شادی کی افواہوں پر وضاحت دی تھی۔

اداکارہ کا کہنا تھا کہ داور محمود کی متعدد دوستیں ہیں جس کی وجہ سے ان کے لیے مسئلے پیدا ہوسکتے ہیں، آمنہ الیاس کا کہنا تھا کہ ان کا کوئی بوائے فرینڈ نہیں ہے۔

 

View this post on Instagram

 

Excuse this brute – listen to me. Ankahi. November 1st. Be there. #ankahi2020 @dawar.mehmood

A post shared by Amna Ilyas (illy) (@aamnailyas) on

یاد رہے کہ آمنہ الیاس نے اے آر وائی ڈیجیٹل کے ڈرامے ’دل نہیں مانتا‘ میں مرکزی کردار ادا کیا تھا، مداحوں کی جانب سے ان کی اداکاری کو خوب سراہا گیا تھا، ڈرامے میں ان کے ہمراہ سینئر اداکارہ روبینہ اشرف، اداکار جاوید شیخ ودیگر بھی موجود تھے۔

Comments

یہ بھی پڑھیں