The news is by your side.

Advertisement

ہانگ کانگ پولیس طاقت کا غیرضروری استعمال کر رہی ہے، ایمنسٹی

لندن : ایمنسٹی انٹرنیشنل کی رپورٹ میں بتایا گیا ہے کہ پولیس جمہوریت نواز مظاہرین کو اپنی مرضی و منشا کے تحت گرفتار اوران پر تشدد کا سلسلہ روارکھے ہوئے ہے۔

تفصیلات کے مطاب ق انسانی حقوق پر نگاہ رکھنے والی بین الاقوامی تنظیم ایمنسٹی انٹرنیشنل نے کہا ہے کہ ہانگ کانگ کی پولیس کی طرف سے جمہوریت نوازوں کے مظاہروں کے دوران طاقت کا غیرضروری استعمال جاری ہے۔

غیر ملکی خبر رساں ادارے کا کہنا تھا کہ ایک بیا میں ایمنسٹی انٹرنیشنل نے پولیس کے ان ہتھکنڈوں کو جارحانہ اور غیرقانونی بھی قرار دیا۔

انسانی حقوق کی اس تنظیم نے پولیس کی جانب سے طاقت کے بیجا استعمال کی تفصیلات اپنی ایک خصوصی رپورٹ میں بیان کیں۔ اس رپورٹ کو مرتب کرنے کے لیے متاثرہ مظاہرین کے خصوصی انٹرویو بھی کیے گئے۔

رپورٹ کے مطابق پولیس جمہوریت نواز مظاہرین کو اپنی مرضی و منشا کے تحت گرفتار کرنے کے ساتھ ساتھ دورانِ حراست ان پر ٹارچر کا سلسلہ بھی جاری رکھے ہوئے ہے۔

ہانگ کانگ میں پابندی کے باوجود ہزاروں مظاہرین سڑکوں پر،بھرپور احتجاج

رواں سال جون میں ہانگ کانگ میں مجرموں کی چین حوالگی سے متعلق متنازع بل کے خلاف لاکھوں افراد نے احتجاج کیا تھا جس کے باعث چیف ایگزیکٹو کیری لام نے عوام سے معافی مانگ لی تھی۔

بعد ازاں بیجنگ حکام نے ہانگ کانگ میں مظاہرے کرنے والوں کو خبردار کیا کہ وہ آگ سے کھیلنے سے اجتناب کریں بصورت دیگر سنگین نتائج کا سامنا کرنا پڑ سکتا ہے۔

چین نے بظاہر امریکا کا بالواسطہ حوالہ دیتے ہوئے پس منظر میں رہتے ہوئے مظاہرین کی حمایت کرنے والوں کو بھی نتائج سے خبردار کیا۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں