The news is by your side.

Advertisement

وفاقی کابینہ نے ایمنسٹی اسکیم میں دو ماہ کی توسیع کا فیصلہ کرلیا، قانونی مسودہ تیار

اسلام آباد : وفاقی کابینہ نے ایمنسٹی اسکیم میں توسیع کا فیصلہ کرلیا، صدارتی آرڈیننس جاری کرنے کے لیے قانونی مسودہ تیار کرکے ایوان صدر ارسال کردیا گیا، منظوری آج ہونے کا امکان ہے۔

تفصیلات کے مطابق کالے دھن کو سفید کرنے کیلئے متعارف کرائی جانے والی ایمنسٹی اسکیم کی مدت آج رات ختم ہو گئی، نگراں حکومت نے اسکیم میں توسیع کا فیصلہ کرلیا ہے، اسکیم میں توسیع صدارتی آرڈیننس کے ذریعے کی جائے گی۔

اس حوالے سے نگراں وزیر اعظم جسٹس (ر) ناصر الملک کے زیر صدارت کابینہ کا اجلاس ہوا، اجلاس میں وفاقی کابینہ ٹیکس ایمنسٹی اسکیم میں توسیع دینے پر رضامند ہوگئی، کابینہ نے ایمنسٹی اسکیم میں31دن کی توسیع دینے پر اصرار کیا جبکہ ایف بی آر نے توسیع کی مدت51دن کرنے کی درخواست کی۔

ذرائع کا کہنا ہے کہ ایمنسٹی اسکیم میں دو ماہ کی توسیع کی جائے گی، صدارتی آرڈیننس جاری کرنے کے لیے قانونی مسودہ تیار کرکے ایوان صدر ارسال کردیا گیا ہے، صدر کے دستخط کے بعد آرڈیننس آج رات12بجے تک جاری ہونے کا امکان ہے۔

ایف بی آر حکام کا کہنا ہے کہ ٹیکس ایمنسٹی اسکیم سے ایف بی آر کواب تک47ارب روپے حاصل ہو چکے ہیں، توسیع کے بعد مزید 70سے80 ارب روپے حاصل ہوسکتے ہیں۔

مزید پڑھیں : ایمنسٹی اسکیم سے استفادے کا آج آخری دن، ایف بی آر کو 72ارب روپے حاصل

یاد رہے کہ مسلم لیگ ن کی سابق حکومت کی جانب سے غیر قانونی اثاثوں او ر کالے دھن کو سفید کرنے کے حوالے سے رواں سال مارچ میں ایمنسٹی اسکیم متعارف کرائی گئی تھی، ایف بی آر نے بھی اس اسکیم کو کامیاب قرار دیا تھا۔


خبر کے بارے میں اپنی رائے کا اظہار کمنٹس میں کریں‘مذکورہ معلومات کو زیادہ سے زیادہ لوگوں تک پہچانے کے لیے سوشل میڈیا پر شیئر کریں۔ 

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں