The news is by your side.

Advertisement

بھارت: بیوی شوہر کا سر کاٹ کر تھیلی میں ڈال کر تھانے پہنچ گئی

چتور: بھارتی ریاست آندھرا پردیش کی ایک عورت نے اپنے شوہر کا سر کاٹا اور پلاسٹک کی تھیلی میں ڈال کر تھانے پہنچ گئی۔

تفصیلات کے مطابق آندھرا پردیش کے ضلع چتور کے علاقے رینی گنٹا میں ایک خوف ناک واقعہ پیش آیا، ایک خاتون نے اپنے شوہر کو چھری کے پے درپے وار کر کے قتل کر دیا، اور پھر اس کا سر کاٹ کر تھانے پہنچ کر گرفتاری دے دی۔

بھارتی میڈیا کے مطابق پولیس نے بتایا کہ جمعرات کو آندھرا پردیش کے چتور ضلع میں ایک 50 سالہ خاتون وسندھرا نے اپنے 53 سالہ شوہر روی چندر کا سر کاٹ دیا اور کٹے ہوئے سر کے ساتھ رینی گنٹا تھانے میں پولیس کے سامنے خود کو پیش کر دیا۔

پولیس کے مطابق یہ جوڑا اپنے 20 سالہ بیٹے کے ساتھ رینی گنٹا قصبے میں پولیس لائنز کی گلی میں مقیم تھا، پڑوسیوں سے پوچھ گچھ سے معلوم ہوا کہ میاں بیوی میں گزشتہ ایک سال سے اکثر جھگڑا رہتا تھا۔

بھارت اپنے شہریوں کے کرونا ڈیٹا کی حفاظت بھی نہ کر سکا

جمعرات کو ان میں گرما گرم بحث ہوئی اور انھیں ایک دوسرے پر چیختے ہوئے سنا گیا، جب وہ جھگڑ رہے تھے تو اس وقت ان کا بیٹا گھر میں نہیں تھا، غصے میں وسندھرا نے شوہر کا تیز دھار چاقو اٹھایا اور شوہر پر پے در پے وار کیا، اور پھر اس کا سر کاٹ کر جدا کر دیا۔

اس کے بعد وہ روی چندر کا سر پلاسٹک کی تھیلی میں ڈال کر تھانے پہنچ گئی، پولیس اہل کار نے کہا کہ ہم حیران رہ گئے جب اس نے بیگ میز پر رکھا اور کہا کہ اس نے اپنے شوہر کو قتل کر دیا ہے۔

پولیس وسندھرا سے مزید پوچھ گچھ کر رہی ہے، خاتون کے خلاف قتل کا مقدمہ بھی درج کر لیا گیا ہے، پولیس نے بتایا کہ روی چندر کا دھڑ ان کے گھر سے برآمد ہوا اور لاش کو پوسٹ مارٹم کے لیے سرکاری اسپتال بھیج دیا گیا۔

Comments

یہ بھی پڑھیں