site
stats
کھیل

ورلڈ الیون کی آمد پاکستان میں عالمی کرکٹ لانےمیں پہلا قدم ہے‘ اینڈی فلاور

Andy Flower

لاہور: ورلڈ الیون ٹیم کے کوچ اینڈی فلاور کا کہنا ہے کہ پاکستان کے عوام اب کرکٹ اپنے ملک میں دیکھیں گے اور یہ خوشی کی بات ہے۔

تفصیلات کے مطابق لاہور میں ورلڈ الیون ٹیم کے کوچ اینڈی فلاور نے کپتان فاف ڈوپلیسی کے ہمراہ پریس کانفرنس کرتے ہوئے کہا کہ ورلڈ الیون میں موجودہ دور کے بہت اچھے کھلاڑی شامل ہیں۔

اینڈی فلاور کا کہنا تھا کہ پاکستان کرکٹ نے 8 سال کے عرصے میں کئی اہم سنگ میل عبور کیے اور کوچ کی حیثیت سے مجھے ورلڈ الیون کی نمائندگی کرنے پرخوشی ہے۔


یہ صرف کرکٹ سیریز نہیں تاریخی قدم ہے‘ نجم سیٹھی


ورلڈ الیون کےکوچ کا کہنا تھا کہ اپنی طرف سے بہت اچھے کھلاڑی منتخب کرنے کی کوشش کی، امید ہے کہ جو کھلاڑی منتخب کیے وہ پاکستانی ٹیم کو اچھا مقابلہ دیں گے۔

دوسری جانب ورلڈ الیون کے کپتان فاف ڈوپلیسی نے پاکستانی قوم کی مہمان نوازی پرشکریہ ادا کیا اور کہا کہ پاکستان میں آکر بہت مطمہئن ہیں۔


فاف ڈوپلیسی کی قیادت میں ورلڈ الیون لاہور پہنچ گئی


واضح رہے کہ ورلڈ الیون کی ٹیم کے 13 کھلاڑی فاف ڈوپلیسی کی قیادت میں آج لاہور ایئرپورٹ پہنچے جہاں چیئرمین پی سی بی نجم سیٹھی، صوبائی وزیرکھیل جہانگیر خانزادہ سمیت اعلیٰ حکام نے ٹیم کا شاندار استقبال کیا تھا۔


اگر آپ کو یہ خبر پسند نہیں آئی تو برائے مہربانی نیچے کمنٹس میں اپنی رائے کا اظہار کریں اور اگر آپ کو یہ مضمون پسند آیا ہے تو اسے اپنی فیس بک وال پر شیئر کریں۔

Print Friendly, PDF & Email
20

Comments

comments

اس ویب سائیٹ پر موجود تمام تحریری مواد کے جملہ حقوق@2018 اے آروائی نیوز کے نام محفوظ ہیں

To Top