The news is by your side.

Advertisement

رانا ثنا اللہ کی ضمانت منسوخی کے لیے سپریم کورٹ میں درخواست دائر

اسلام آباد: اے این ایف نے مسلم لیگ ن کے رہنما رانا ثنا اللہ کی ضمانت منسوخی کے لیے سپریم کورٹ میں درخواست دائر کر دی۔

تفصیلات کے مطابق سپریم کورٹ آف پاکستان میں رانا ثنا اللہ کی ضمانت منسوخی کے لیے درخواست دائر کی گئی ہے جس میں موقف اختیار کیا گیا کہ لاہورہائی کورٹ نے حقائق اور قانون کے خلاف رانا ثنا اللہ کو ضمانت دی۔

اے این ایف کے مطابق لاہور ہائی کورٹ کا فیصلہ ٹرائل پر اثر انداز ہوگا، لاہورہائی کورٹ کا فیصلہ اعلی عدلیہ کے طے شدہ اصولوں سے متصادم ہے۔

درخواست میں موقف اختیار کیا گیا ہے کہ ہائی کورٹ نے کہا صرف 20 گرام ہیروئن کا نمونہ لیبارٹری بھجوایا گیا، ہائی کورٹ کے مطابق 20 گرام کا مطلب مزید تحقیقات کی ضرورت ہے، ہائی کورٹ نے نظرانداز کیا کہ 15 کلو ہیروئن ایک ہی بیگ سے ملی تھی۔

این اے این نے درخواست میں کہا کہ ہائی کورٹ نے نظرانداز کیا کہ رانا ثنااللہ بااثر شخص ہیں، رانا ثنا اللہ جیل میں رہ کر بھی اپنا اثر رسوخ استعمال کرتے رہے، رانا ثنا اللہ ضمانت ملنے کے بعد ٹرائل پر اثر انداز ہوں گے۔

اے این ایف نے سپریم کورٹ سے لاہور ہائی کورٹ کا فیصلہ کالعدم قرار دینے اور رانا ثنا اللہ کی گرفتاری کی اجازت دینے کی بھی استدعا کر دی۔

منشیات برآمدگی کیس: رانا ثنا اللہ ضمانت پر رہا

یاد رہے کہ گزشتہ ماہ 26 دسمبر کو منشیات برآمدگی کیس میں لاہور ہائی کورٹ نے لیگی رہنما کی ضمانت کا تحریری فیصلہ جاری کیا تھا جس کے بعد ان کو رہا کر دیا گیا تھا۔

fb-share-icon0
Tweet 20

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں