The news is by your side.

Advertisement

معروف ہالی وڈ اداکارہ انجلینا جولی لندن اسکول آف اکنامکس میں پروفیسر بن گئیں

لندن : معروف ہالی وڈ اداکارہ اور اقوام متحدہ کی پناہ گزین ایجنسی کی سفیر انجلینا جولی پروفیسر بن گئی ہیں، وہ لندن اسکول آف اکنامکس میں پروفیسر کے فرائض سرانجام دیں گی۔

تفصیلات کے مطابق ہالی وڈ کی صف اول کی اداکارہ انجلینا جولی کی صرف اداکاری ہی پہچان نہیں بلکہ وہ دنیا بھر میں رفاعی کاموں، اقوام متحدہ کی تنظیم برائے مہاجرین کی سفیر کے طور پر بھی مقبولیت رکھتی ہیں۔

ہالی ووڈ کی معروف اداکارہ انجلینا جولی نے لندن سکول آف اکنامکس میں اپنا پہلا لیکچر دیا، اس موقع پر انہوں نے اقوام متحدہ کی خصوصی سفیر کی حیثیت سے اپنی خدمات اور تجربات سے طلباء کو آگاہ کیا اور طلباء کے سوالات کے جوابات دیئے۔

angelina-post-1

یونیورسٹی کی جانب سے مذکورہ خبر کی تصدیق کی گئی اور اس بات کا اعلان کیا گیا کہ اداکارہ دیگر چار ویزیٹنگ پروفیسرز کے ہمراہ خواتین، سلامتی اور امن جیسے موضوعات پر لیکچر دیں گی، یہ ماسٹرز پروگرام یونیورسٹی کے ویمن، پیس اینڈ سیکورٹی سینٹر کے تحت شروع کیا گیا ہے، جس کا مقصد صنفی برابری اور جنگ زدہ علاقوں میں متاثرہ خواتین کی مدد کرنا ہے۔

انجلینا جولی کا کہنا تھا کہ وہ اس ماسٹر پروگرام سے بے حد متاثر ہوئیں ہیں یہی وجہ ہے کہ انھوں نے خواتین کے حقوق کے حوالے اپنے خیالات کا اظہار کرنے کیلئے لیکچر دینے کی حامی بھری ہے۔


مزید پڑھیں : انجلینا جولی کا خواتین کے حقوق کے لیے ایک اور قدم


اداکارہ نے امید ظاہر کی انکے اس ابتدائی عمل کی دیکھا دیکھی لازماً ملک کے دیگر تعلیمی ادارے بھی اس قسم کے پروگرامز کا انعقاد کریں گے۔

واضح رہے اداکارہ  انجلینا جولی اوربریڈ پٹ میں اختلاف کے باعث انجلینا جولی نے شوہر سے طلاق لے لی تھی ، جس کے بعد وہ اپنے بچوں اور پناہ گزینوں کی مدد کے ساتھ خواتین کو جنسی طور پر ہراساں کیے جانے کے حوالے سے بھی مہم جوئی میں مصروف ہیں تاکہ خواتین کا تحفظ یقینی بنایا جا سکے۔

Print Friendly, PDF & Email

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں