میں ماضی کو بھلا کر اپنی ازواجی زندگی بہتر بنانے کی خواہاں‌ ہوں‘ انجیلینا جولی -
The news is by your side.

Advertisement

میں ماضی کو بھلا کر اپنی ازواجی زندگی بہتر بنانے کی خواہاں‌ ہوں‘ انجیلینا جولی

کولمبیا: ہالی وڈ کی معروف اداکارہ انجیلینا جولی کا کہنا ہے کہ میری خواہش ہے کہ میرے سابقہ شوہرکے ساتھ تعلقات بہترہوجائیں اور ہم ماضی کی طرح ایک دوسرے کے ساتھ بہتر زندگی بسر کریں.

ہالی وڈ کی معروف اداکارہ انجیلینا جولی نے پہلی بار اپنی ازواجی زندگی میڈیا کے سامنے بیان کی، انہوں نے برطانوی خبررساں ادارے کو انٹویو دیتے ہوئے کہا کہ میرے بچوں نے مجھے مشورہ دیا تھا کہ میں اپنے ذاتی حالات کو اپنے چاہنے والوں کے سامنے بیان کروں.

انجیلینا جولی ان دنوں ایک فلم کی شوٹنگ کے سلسلےمیں اپنے بچوں کے ہمراہ کولمبیا میں موجود ہیں،انہوں نے برطانوی خبر رساں ادارے کو انتہائی جذباتی اندازمیں انٹرویو دیتے ہوئے کہا کہ میں اورمیرے شوہر بریڈ اچھی زندگی بسر کررہے تھے تاہم چند وجوہات کی بنا پرکچھ غلط فہمیوں نےجنم لے لیا تھا جس کے باعث ہمارے درمیان علحیدگی کی صورتحال رونما ہوئی انہوں نے کہا کہ میں ان وجوہات کو زیربحث نہیں لانا چاہتی ہوں.

انہوں نے کہا میری خواہش ہے کہ ہم پہلے کی طرح اچھی زندگی بسر کریں ، میری خواہش ہے کہ ہم ماضی کی طرح مستقبل میں بھی ایک مثالی جوڑے کی مثال بن کر سامنے آئیں۔

ان کا کہنا ہے کہ ہم ایک خاندان تھے‘ ایک خاندان ہیں اورامید کرتی ہوں کہ ایک خاندان رہیں گے۔

family

ہالی وڈ کی معروف اداکارہ انجیلینا جولی حساس طعبیت کی مالک ہیں ، انہوں نے اقوام متحدہ نے تحت انسانی ہمدردی کاسفیرنامزد کیا ہے ، انجیلینا جولی نے تین بچوں کو اچھی تربیت دینے کے لئے گود لے رکھا ہے جبکہ ان کے اپنے بھی تین بچے ہیں۔

انجیلینا نے سب سے پہلے 2002 میں ایک لڑکا گود لیا تھا،انجیلینا جولی کے تین اپنے بچے بھی ہیں ، لیکن  وہ اپنے لے پالک بچوں اور اپنے بچوں میں کوئی تفریق نہیں کرتی ہیں۔

kids

انہوں نے انٹرویو دیتے ہوئے کہا کہ میں امید کرتی ہوں کہ میرے بچے مہذب شہری بنیں گے اور وہ بھی انسانیت کے کام آئیں گے۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں