site
stats
انٹرٹینمںٹ

انیل کپور کی یوم آزادی پر پاکستانیوں کو مبارک باد

ممبئی : بالی ووڈ کے سپر اسٹار انیل کپور نے اپنے ایک پیغام میں اہالیان پاکستان کو یوم آزادی پر دلی مبارک باد پیش کرکے تمام پاکستانیوں کے دل جیت لیے۔

سماجی رابطے کی ویب سائیٹ ’’ٹویٹر‘‘ پر اپنے پیغام میں انیل کپور کا کہنا تھا کہ پاکستان میں موجود تمام بھائیوں کو جشن آزادی کی مبارکباد پیش کرتا ہوں آئیں اس عزم کا اظہار کریں کہ ہم ہرروز اپنی آزادی کو خوشی اور مسرت سے منائیں گے۔

واضح رہے کہ اداکار انیل کپور متعدد بار پاکستانی فلموں، ڈراموں اور شوز میں کام کرنے کی خواہش کا بھی اظہار کر چکے ہیں اور وہ ہمیشہ آرٹ اور کلچر کو علاقائی سرحدوں سے ماورا سمجھتے ہیں۔

پاکستان میں آج 70واں یوم آزادی روایتی جوش و جذبے کے ساتھ منایا جا رہا ہے اور اس حوالے سے اندرون ملک سمیت بیرون ملک سے بھی تہنیتی پیغامات موصول ہو رہے ہیں ایسے میں پاک بھارت کشیدگی کے باوجود ممتاز بھارتی اداکار انیل کپور کی پاکستانیوں کو مبارکباد ایک احسن قدم ہے۔

سنجیدہ حلقوں کا کہنا ہے کہ فن و ثقافت ہی وہ ہتھیار ہے جس سے خطے میں جاری تناؤ ختم کیا جاسکتا ہے اس لیے یوم آزادی اور دیگر اہم دنوں میں ایک دوسرے کو مبارک باد دینے کا سلسلہ جا ری رکھنا چاہیے۔

Print Friendly, PDF & Email
20

Comments

comments

اس ویب سائیٹ پر موجود تمام تحریری مواد کے جملہ حقوق@2018 اے آروائی نیوز کے نام محفوظ ہیں

To Top