site
stats
انٹرٹینمںٹ

عمران خان کی حکومت آئی تو پاکستان آؤں گا: انیل کپور

مانچسٹر: برطانیہ کے شہر مانچسٹر میں ایک شادی کی تقریب میں پاکستان تحریک انصاف کے چیئرمین عمران خان اور بالی ووڈ اداکار انیل کپور اکھٹے ہوئے۔ اس موقع پر انیل کپور نے کہا کہ عمران خان میرے آئیڈیل ہیں اور اگر ان کی حکومت آئی تو میں پاکستان ضرور آؤں گا۔

تفصیلات کے مطابق تحریک انصاف کے چیئرمین عمران خان آج کل مانچسٹر میں ہیں جہاں انہوں نے اپنے ایک دوست کی بہن کی شادی میں شرکت کی۔ شادی میں انیل کپور نے بھی شرکت کی۔ اس موقع پر انہوں نے اپنے خیالات کا اظہار کرتے ہوئے عمران خان کو اپنی آئیڈیل شخصیت قرار دیا۔

imran-khan-post-2

imran-khan-post-1

انہوں نے کہا کہ جب عمران خان کی حکومت آئے گی تو وہ پاکستان ضرور آئیں گے۔ ’انشااللہ یہ ہوگا اور ضرور ہوگا‘۔

اس موقع پر چند شرکا نے گو نواز گو کے نعرے لگانے کی بھی کوشش کی لیکن میزبان نے انہیں یہ کہہ کر روک دیا کہ تقریب کو سیاسی نہ بنایا جائے۔

واضح رہے کہ انیل کپور ان بالی ووڈ شخصیات میں شامل ہیں جو پاکستان اور بھارت کے درمیان امن اور محبت کے حامی ہیں۔ وہ اس سے قبل بارہا پاکستان آنے کی خواہش کا اظہار کر چکے ہیں۔

انیل کپور اکثر و بیشتر عید اور یوم آزادی کے تہواروں کے موقع پر پاکستانیوں کے لیے محبت بھرے پیغامات بھیجتے نظر آتے ہیں جبکہ ایک بار انہوں نے پاکستانی فلموں اور ڈراموں میں کام کرنے کی خواہش کا بھی اظہار کیا۔

Print Friendly, PDF & Email
20

Comments

comments

اس ویب سائیٹ پر موجود تمام تحریری مواد کے جملہ حقوق@2018 اے آروائی نیوز کے نام محفوظ ہیں

To Top