The news is by your side.

Advertisement

سونم کپور کی شادی کی خبریں، انیل کپور نے خاموشی توڑ دی

ممبئی: بالی ووڈ اداکارہ سونم کپور کی شادی کی خبروں پر اداکارہ کے والد انیل کپور نے خاموشی توڑ دی۔

بھارتی میڈیا رپورٹس کے مطابق بالی ووڈ اداکارہ انیل کپور کا کہنا ہے کہ لوگوں کو صحیح وقت پر پتہ چل جائے گا کہ سونم کپور کی شادی کب ہوگی۔

اداکارہ سونم کپور کی شادی اگلے ماہ انجام پائے گی، سونم بھارتی بزنس مین آنند آہوجا سے رشتہ ازدواج میں منسلک ہونے جارہی ہیں، سوشل میڈیا پر انیل کپور کے گھر کی تصاویر وائرل ہوگئی ہیں جس میں دیکھا جاسکتا ہے کہ ان کے گھر کو سونم کی شادی سے قبل سجا دیا گیا ہے۔

Beautiful decorations at @sonamkapoor home

A post shared by Viral Bhayani (@viralbhayani) on

انیل کپور کا کہنا ہے کہ میڈیا ہم اسٹارز کے بارے میں ہر رائے جاننے کے لیے بے چین رہتا ہے، میں صحیح وقت آنے پر سب کچھ بتادوں گا، یہ بھی بہت جلد پتہ چل جائے گا کہ گھر کی سجاوٹ کس لیے کی گئی ہے۔

شادی کے سنگیت کی تیاریاں معروف کوریو گرافر فرح خان کررہی ہیں جس میں کرن جوہر اور فیشن ڈیزائنرز بھی شامل ہیں، گزشتہ روز فرح خان اور کرن جوہر تیاریوں کا جائزہ لینے کے لیے انیل کے گھر کا بھی دورہ کیا تھا۔

واضح رہے کہ انیل کپور ان دنوں سلمان خان اسٹارر ریس تھری میں جلوہ گر ہورہے ہیں، فلم میں انیل کے علاوہ جیکولین فرنینڈس، بوبی دیول، ڈیزی شاہ، ثاقب سلیم ودیگر شامل ہیں۔


انیل کپور کا کہنا تھا کہ میں نے سلمان خان کے ساتھ کیریئر میں بہت سی فلمیں کی ہیں اور انہیں مداحوں کی جانب سے پسند بھی کیا گیا ہے، انیل کپور سلمان خان کے ساتھ نوانٹری، یووراج، سلام عشق، بیوی نمبر ون میں اداکاری کے جوہر دکھا چکے ہیں۔


خبر کے بارے میں اپنی رائے کا اظہار کمنٹس میں کریں، مذکورہ معلومات کو زیادہ سے زیادہ لوگوں تک پہنچانے کےلیے سوشل میڈیا پرشیئر کریں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں