The news is by your side.

Advertisement

پنجاب میں ڈینگی وائرس بے قابو، مزید 5 افراد دم توڑ گئے

سرکاری اسپتالوں میں ڈینگی کی غلط ٹیسٹ رپورٹس جاری ہونے کا انکشاف

لاہور: پنجاب میں ڈینگی وائرس بے قابو ہوگیا، مزید 5 افراد دم توڑ گئے، محکمہ صحت نے 24 گھنٹوں میں مزید 5 افراد کی اموات کی تصدیق کر دی۔

تفصیلات کے مطابق صوبہ پنجاب میں ڈینگی وائرس سے اموات کا سلسلہ نہیں رک سکا ہے، گزشتہ چوبیس گھنٹوں کے دوران مزید پانچ افراد جان کی بازی ہار گئے۔

ذرایع محکمہ صحت کا کہنا ہے کہ اسلام آباد سے 2 اور راولپنڈی کےمزید 3 مریض دم توڑ گئے ہیں، پنجاب میں ڈینگی سے اموات کی تعداد 12 ہو گئی ہے۔

موصولہ اطلاعات کے مطابق 24 گھنٹوں کے دوران مزید 465 افراد میں ڈینگی کی تصدیق کی گئی ہے، صوبے میں رواں برس 2464 افراد مرض کا نشانہ بنے، جب کہ ملک بھر میں مریضوں کی تعداد 4385 ہو گئی ہے۔

قبل ازیں آج معاون خصوصی ظفر مرزا نے جنرل اسپتال میں ڈینگی وارڈ کا دورہ کیا، جہاں انھوں نے مریضوں کی تیمارداری کی اور سہولیات کا جائزہ لیا، انھوں نے ہدایت کی کہ ڈینگی کے مریضوں کو مفت معیاری طبی سہولیات دی جائیں، وزارت صحت ہنگامی بنیادوں پر کام کر رہی ہے، ڈینگی کے مسئلے کو سیاسی جماعتیں فٹبال نہ بنائیں۔

مزید تازہ خبریں:  حکومت ڈینگی کی روک تھام کے لیے ہرممکن اقدامات کر رہی ہے، ظفر مرزا

ظفر مرزا نے کہا کہ نجی اسپتالوں نے ڈینگی مریضوں کے مفت علاج کی پیش کش کی ہے، رواں ماہ کے آخر تک ڈینگی پر مکمل حد تک قابو پالیں گے۔

دریں اثنا، پنجاب کے مختلف شہروں میں آج بھی نئے کیسز سامنے آنے کا سلسلہ جاری رہا، ساہیوال کے ڈی ایچ کیو اسپتال میں ڈینگی وارڈ میں 6 مریض داخل کیے گئے، ذرایع نے بتایا کہ علاقے میں ڈینگی پر قابو پانے کے لیے اسپرے شروع نہیں ہو سکا ہے۔

ادھر گوجرانوالہ میں بھی 6 مریضوں میں ڈینگی وائرس کی تصدیق ہوئی ہے، انچارج ڈینگی سیل کے مطابق 3 ہزار سے زاید مریضوں کے ٹیسٹ کیے جا چکے ہیں۔

یہ بھی پڑھیں:  ملک بھر میں ڈینگی کا وار، 13 ہزار افراد متاثر

سرکاری اسپتالوں میں ڈینگی کی غلط ٹیسٹ رپورٹس جاری ہونے کا بھی انکشاف ہوا ہے، لاہور کے شاہدرہ ٹیچنگ اسپتال میں عملے کی غفلت سامنے آ گئی، بیگم کوٹ کے رہایشی کی ڈینگی سے متعلق منفی رپورٹ جاری کی گئی، شہری کو صحت مند قرار دے کر اسپتال سے ڈسچارج کیا گیا تاہم شہری نے نجی اسپتال سے ڈینگی ٹیسٹ کرائے تو رپورٹ مثبت آئی۔

وزیر اعلیٰ پنجاب عثمان بزدار نے شاہدرہ ٹیچنگ اسپتال میں غفلت برتے جانے پر سخت کارروائی کی ہدایت جاری کر دی۔

واضح رہے آج وزیر اعظم کے معاون خصوصی ظفر مرزا نے پریس کانفرنس میں بتایا ہے کہ ملک بھر میں 10 ہزار ڈینگی مریضوں کی تصدیق ہو چکی ہے، آیندہ دنوں میں ڈینگی مریضوں میں اضافے کا خدشہ ہے، پنجاب میں 2363، سندھ 2258، کے پی 1514، بلوچستان میں 1752 مریض ہیں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں