The news is by your side.

Advertisement

پنجاب: 5 سالہ معصوم بچی سے زیادتی کی کوشش، ملزم گرفتار

لاہور: پنجاب کے دارالحکومت میں واقع نشتر کالونی میں پولیس نے کارروائی کرتے ہوئے  5 سالہ بچی سے زیادتی کی کوشش کرنے والے ملزم کو گرفتار کر کے مقدمہ درج کرلیا۔

تفصیلات کے مطابق پنجاب میں معصوم کمسن بچیوں کے ساتھ زیادتی کے واقعات میں مسلسل اضافہ دیکھنے میں آرہا ہے، زینب قتل کیس میں ملوث ملزم عمران کے سنسنی خیز انکشافات کے باوجود صوبائی حکومت نے بچیوں کے تحفظ کے لیے تاحال کوئی اقدامات نہیں کیے۔

پنجاب کے دارالحکومت لاہور میں پولیس نے کارروائی کرتے ہوئے 5 سالہ بچی سے زیادتی کی کوشش کرنے والے 18 سالہ ملزم شہزاد کو گرفتار کر کے مقدمہ درج کرلیا۔

مزید پڑھیں: آئی جی پنجاب کی زینب قتل کیس کو جلد منطقی انجام تک پہنچانے کی ہدایت

ایف آئی آر متن کے مطابق 5 سالہ بچی مدرسے سے واپس گھر آرہی تھی کہ اُسے شہزاد نامی شخص اغوا کر کے زیر تعمیر مکان میں زیادتی کی غرض سے لے جارہا تھا کہ اسی دوران بچی نے شور کردیا۔

مذکورہ بچی کا شور سُن کر علاقہ مکینوں کی بڑی تعداد وہاں جمع ہوئی اور انہوں نے فوری طور پر قریبی تھانے میں اطلاع دی جس کے بعد پولیس نے جائے وقوعہ پہنچ کر ملزم کو گرفتار کر کے مقدمہ درج کرلیا۔

دوسری جانب قصور میں بھی بچیوں کے اغوا کے واقعات تھم نہ سکے، کچھ دیر قبل رکن پورہ کے علاقے میں نامعلوم شخص نے پستول دکھا کر خاتون سے بچی کو چھیننے کی کوشش کی مگر دونوں کے شور مچانے پر وہ جائے وقوعہ سے فرار ہوگیا۔

 

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں