The news is by your side.

Advertisement

پنجاب میں ایک بار پھر 2 بچوں کی ماں سے مبینہ زیادتی کا بد ترین واقعہ

ڈیرہ غازی خان : پنجاب میں ایک بار پھر دو بچوں کی ماں کو حیوانوں نے درندگی کا نشانہ بنا ڈالا ، وزیراعلیٰ پنجاب نے خاتون سے مبینہ زیادتی کا نوٹس لیتے ہوئے رپورٹ طلب کرلی ہے۔

تفصیلات کے مطابق پنجاب میں خاتون سے مبینہ زیادتی کا ایک اور واقعہ پیش آیا، ڈیرہ غازی خان کی تحصیل تونسہ شریف کی نواحی بستی لاشاری میں دو بچوں کی ماں کو حیوانوں نے درندگی کا نشانہ بنایا۔

پولیس نے 2 ملزمان کے خلاف تھانہ ریتڑہ میں ایف آئی آردرج کرلی ہے اور ملزمان کی گرفتاری کےلیے چھاپے مارے جارہے ہیں جبکہ خاتون میڈیکل کے لیے تحصیل ہیڈ کوارٹراسپتال منتقل کردیا گیا ہے۔

وزیراعلیٰ پنجاب نے خاتون سے مبینہ زیادتی کا نوٹس لیتے ہوئے آرپی او ڈیرہ غازی خان سے رپورٹ طلب کرلی اور ملزمان کی جلد گرفتاری کا حکم دے دیا ہے۔

وزیراعلیٰ عثمان بزدار نے متاثرہ خاندان کو انصاف فراہمی کی یقین دہانی کرتے ہوئے کہا ہے کہ متاثرہ خاتون کوہر صورت انصاف فراہم کیا جائے، متاثرہ خاتون کوہر صورت انصاف فراہم کیا جائے۔

یاد رہے گجرپورہ میں موٹر وے پرخاتون سے اجتماعی زیادتی کا واقعہ پیش آیا تھا ، پولیس کے مطابق خاتون بچوں کے ساتھ گوجرانوالہ جارہی تھی کہ گاڑی خراب ہوگئی، خاتون موبائل فون پر بات کررہی تھی کہ ملزمان نے حملہ کردیا اور زیادتی کا نشانہ بنایا۔

Comments

یہ بھی پڑھیں