The news is by your side.

Advertisement

پاکستان میں مقامی طور ایک اور وینٹی لیٹر ‘پاک وینٹ ون’ کامیابی سے تیار

اسلام آباد : پاکستان میں مقامی طورایک اوروینٹی لیٹرکامیابی سے تیار کرلیا گیا ، مقامی طورتیارکردہ وینٹی لیٹر کو پاک وینٹ ون کا نام دیا گیا ہے۔

تفصیلات کے مطابق پاکستان میں مقامی طورایک اوروینٹی لیٹرکامیابی سے تیار کرلیا گیا ، ذرائع وزارت صحت کا کہنا ہے کہ ڈریپ نےپاکستان میں تیارشدہ دوسرےوینٹی لیٹرکی منظوری دے دی ہے ، وینٹی لیٹرنیشنل انجینئرنگ سائنٹیفک کمیشن پاکستان نےتیارکیاہے۔

،ذرائع کا کہنا ہے کہ مقامی طورتیارکردہ وینٹی لیٹرکانام پاک وینٹ ون ہے، پاک وینٹ 1کوڈریپ کےمیڈیکل ڈیوائسزڈویژن نےرجسٹرڈکیاہے، سربراہ ڈریپ ڈاکٹرعاصم رؤف نے پاک وینٹ ون کی رجسٹریشن کی تصدیق کردی ہے۔

ڈاکٹر عاصم رؤف نے کہا ہے کہ پاک وینٹ ون رجسٹریشن کےبعدتیار اور استعمال ہوسکےگا، پاک وینٹ ون کی رجسٹریشن 5سال کیلئےکی گئی ہے اور اس وینٹی لیٹر کی سروس لائف 10 سال ہے۔

سی ای او ڈریپ کا کہنا تھا کہ پاکستان میں میڈیکل ڈیوائسز کی تیاری کا آغاز خوش آئند ہے اور پاک وینٹ وینٹی لیٹر کی تیاری خودانحصاری کی جانب قدم ہے۔

خیال رہے ڈریپ نے پہلا مقامی وینٹی لیٹر آئی لیو گزشتہ ہفتےرجسٹر کیا تھا ، آئی لیو وینٹی لیٹر پاکستان اٹامک انرجی کمیشن کا تیار کردہ ہے۔

Comments

یہ بھی پڑھیں