پاکستان سمیت دنیا بھر میں آج اینٹی کرپشن ڈے منایا جا رہا ہے -
The news is by your side.

Advertisement

پاکستان سمیت دنیا بھر میں آج اینٹی کرپشن ڈے منایا جا رہا ہے

اسلام آباد : آج پاکستان سمیت دنیا بھر میں اینٹی کرپشن ڈے منایا جا رہا ہے۔  ایک رپورٹ کے مطابق پہلا اینٹی کرپشن ڈے نو دسمبر دوپزار جار کو اقوام متحدہ کی جانب سی میکسیکو میں منایا گیا۔

نیب کےچیئرمین قمرالزمان کے مطابق احتساب ایک اجتماعی ذمہ داری ہے۔ کرپشن ایک ایسا ناسور بن چکا ہے جو قومی خزانے کو گھن کی طرح کھا رہا ہے۔

نیب افسران ماہانہ تیس لاکھ کے قریب گھر بیٹھے وصول کرتے ہیں۔پاکستان میں نیب کے بارے میں کچھ اچھا تاثر نہیں سابق چیئرمین نیب نوید احسن کے دور میں نیب اغوا برائے تاوان کا ادارہ مشہور ہوگیا۔

پیپلز پارٹی کے دور میں فصیح بخاری آئے ان کے دور میں آصف زرداری، یوسف رضا گیلانی،راجہ پرویز اشرف امین فہیم جیسے بڑے ناموں کے خلاف کیسسز سامنےآئے لیکن نیب انکا بھی کچھ نہ بگاڑ سکا۔

کچھ عرصے سے نیب ایکٹو نظر آیا تو اس نے ڈاکٹر عاصم ،قاسم ضیاء کے خلاف کاروائی کی اور کئی بڑی مچھلیوں پر ہاتھ ڈالنے کا ارادہ کیا نیب نے ایک سوپچاس میگا کرپشن کی رپورٹ سپریم کورٹ میں پیش کی۔ لیکن خود سپریم کورٹ نے نیب کی کارکردگی پر عدم اعتماد کااظہار کیا ۔

سابق آئی جی پولیس ملک نوید اور مضاربہ اسکینڈل کے اہم ملزم مفتی شبیر عثمانی اور ان کے بھائی کو بھی گرفتار کر لیا گیا، این آر او پر سپریم کورٹ کے فیصلے کی روشنی میں پنجاب میں نیب نے متعدد مقدمات کھول دیئے ہیں، اور کئی اہم شخصیات کو حراست میں لے لیا ہے۔

سابق اٹارنی جنرل ملک قیوم بیرون ملک ہونے کے باعث گرفتار نہیں ہو سکے۔ 2013 کے مقابلے میں 2014 کی تحقیقات کی تعداد دوگنی ہے۔

نیب کا دفتر اسلام آباد میں ہے اور اس کے چار علاقائی دفاتر ہیں نیب نے ابتک دو سو پئینسٹھ ارب روپے قومی خزانے کو واپس لوٹائی ہے نیب کو اب تک دولاکھ بیاسی ہزار نوسو اکتیس شکایات موصول ہوئیں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں