کرپشن کے خلاف تحقیقاتی ادارے سرگرم اینٹی کرپشن کا سوک سینٹر پر چھاپہ -
The news is by your side.

Advertisement

کرپشن کے خلاف تحقیقاتی ادارے سرگرم اینٹی کرپشن کا سوک سینٹر پر چھاپہ

کراچی: محکمہ اینٹی کرپشن نے سوک سینٹر پر محکمہ ریکوری، لینڈ ڈپارٹمنٹ ،ای اینڈ آئی پی اور محکمہ لوکل ٹیکس پر چھاپہ مارکر عملے سے پوچھ گچھ اور ریکارڈ کی چھان بین کی اور متعدد فائلیں تحویل میں لے لیں۔

محکمہ اینٹی کرپشن کے حکام نے پہلے کاروائی ای اینڈ آئی پی ڈپارٹمنٹ مین کی جہاں عملے سے پوچھ گچھ کے ساتھ ساتھ ریکارڈ طلب طلب کیا گیا اس دوران اینٹی کرپشن نے کنٹرکٹ ملازمین کی فہرست بھی اپنی تحویل میں لی،اور بچت بازار وں کی آڑ میں ہونے والی کرپشن کے حوالے سے ڈائریکٹر اور عملے سے پوچھ گچھ کی ، بچت بازار شہر میں کہاں کہاں لگتے ہیں اور اس کے پیسے پیسے کہاں کہاں ٹرانسفر کیے جاتے ہیں اس حوالے سے بھی اینٹی کرپشن نے ریکارڈ طلب کیا ہے۔

اینٹی کرپشن نے دوسری کارروائی محکمہ لینڈ مین کی جہاں گلستان جوہر میں زمینوں سے متعلق فائل اپنی تحویل میں لی جبکہ گلستان جوہر میں کہاں کہاں چائنہ کٹنگ اور زمینون مین خرد برد کی گئی اس حوالے سے عملے سے پوچھ گچھ کی گئی۔

 تیسری کارروائی اینٹی کرپشن نے ریکوری ڈپارٹمنٹ میں کی، جہاں ڈائریکٹر، ڈپٹی ڈائریکٹر اور ایڈیشنل ڈائریکٹر سے پوچھ گچھ کی گئی اور ریکارڈ طلب کیا گیا، زمینوں میں ہیر پھیر، سرکاری اراضی پر قبضہ کرکے پیسے کو بیرون ملک کہاں منتقل کیا جاتا ہے اور ریکوری ڈپارٹمنٹ میں مالی بے ضابطگیوں کے حوالے سے معلومات حاصل کی۔

 آخری کاررائی محکمہ لوکل ٹیکسز میں کی گئی جہاں سینئر ڈائریکٹر سے پوچھ گچھ کے بعد اینٹی کرپشن نے کئی فائل اپنی تحویل میں لی ، شہر میں کہاں کہاں خلاف قانون بل بورڈ ز اور سائن بورڈ لگائے گئے ہیں اور ان کے پیچھے کون کون سی سیاسی شخصیات ملوث ہیں اس حوالے سے اینٹی کرپشن نے ریکارڈ تحویل میں لے لیا ۔

 مزید ریکارڈ چند دن میں طلب کرلیا گیا ہے ، ان تمام کارروائیوں کے دوران کسی بھی شخص کو حراست میں نہیں لیا گیا ۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں