site
stats
عالمی خبریں

آسیان اجلاس: ٹرمپ کی آمد پر فلپائن میں احتجاج

anti trump

منیلا: فلپائن کے دارالحکومت منیلا میں سیکڑوں افراد نے امریکی صدرڈونلڈٹرمپ کے خلاف مظاہرہ کیا‘ امریکی صدرآسیان اجلاس میں شرکت کے لئے منیلا پہنچے ہیں۔

تفصیلات کے مطابق امریکی صدر کی آسیان اجلاس میں آمد کے موقع پرفلپائن کے عوام سراپا احتجاج بنے ہوئے ہیں‘ مظاہرین نے امریکی صدر کے خلاف پلے کارڈز اٹھا رکھے تھے اور ’ڈمپ ٹرمپ‘ اور ’نو وارٹرمپ‘ کے نعرے بھی لگارہے تھے۔

امریکی صدرکے خلاف جاری اس احتجاج میں شامل سیکڑوں مظاہرین نے جنوب مشرقی ایشیائی ملکوں کی تنظیم کے اجلاس کے مقام تک پہنچنے کی کوشش بھی کی ۔

اس دورانپولیس اورمظاہرین میں جھڑپیں بھی ہوئیں‘ اور بالاخر پولیس نے مظاہرین کوکنونشن سینٹرپہنچنے سے روکنے کے لئے واٹرکینن کا استعمال کرتے ہوئے انہیں دھوڈالا۔

اس ساری صورتحال کے دوران امریکی صدرڈونلڈ ٹرمپ اوردیگررہنما آسیان اجلاس میں شرکت کے لئے منیلا میں ہی موجود تھے۔

یاد رہے کہ گزشتہ سال فلپائنی صدر روڈریگو نے امریکا کے ساتھ تعلق ختم کرنے کا اعلان کیا تھا۔ چین میں ایک کاروباری فورم سے خطاب کرتے ہوئے فلپائن کے صدر نے کہا تھا کہ امریکا نے فلپائن کے ساتھ فوجی اور معاشی اتحاد کھو دیا ہے۔


اگر آپ کو یہ خبر پسند نہیں آئی تو برائے مہربانی نیچے کمنٹس میں اپنی رائے کا اظہار کریں اور اگر آپ کو یہ مضمون پسند آیا ہے تو اسے اپنی فیس بک وال پر شیئر کریں۔

Print Friendly, PDF & Email
20

Comments

comments

اس ویب سائیٹ پر موجود تمام تحریری مواد کے جملہ حقوق@2018 اے آروائی نیوز کے نام محفوظ ہیں

To Top