The news is by your side.

Advertisement

سعودی تیل کمپنی کے ملازم نے ریٹائرمنٹ پر ایسا قدم اٹھایا کہ لوگ حیران رہ گئے

ریاض: سعودی تیل کمپنی سے ریٹائرمنٹ لینے والے شہری نے گھر کے گودام کو قدیم اور کلاسیکل گاڑیوں‌ اور موٹر سائیکلز کے میوزیم میں‌ تبدیل کر کے لوگوں‌ کو حیران کر دیا۔

کہا جاتا ہے کہ شوق کا کوئی مول نہیں، ایسا ہی کچھ قدیم گاڑیاں جمع کرنے کی خواہش رکھنے والے سعودی شہری عبدالعزیز نے کیا، سعودی تیل کمپنی آرامکو سے ریٹائرمنٹ ملتے ہی انھوں نے گھر کے گودام کو پرانی گاڑیوں کا میوزیم بنا لیا۔

مقامی میڈیا کے مطابق عبدالعزیز کے آبائی گودام پر اسکریپ جمع کیا جاتا ہے، ریٹائرمنٹ کے بعد انھوں نے اسے صاف کر کے مرمت کی اور میوزیم کی شکل دے دی، انھوں نے بتایا کہ انھیں بچین ہی سے نئی چیزیں کرنے کا بہت شوق تھا خاص طور پر گاڑیوں سے ان کو خصوصی لگاؤ تھا۔

قدیم گاڑیوں کے حوالے سے عبدالعزیز کا کہنا تھا کہ پرانی کاریں جمع کرنے کی بڑی وجہ تیزی رفتار تبدیلی ہے، میری خواہش ہے کہ عہد رفتہ کی یادوں کو ایک جگہ اکھٹا کروں تاکہ آنے والی نسلیں ان کے بارے میں جان سکیں۔

عبدالعزیز کا میوزیم دوحصوں پر مشتمل ہے، ایک میں قدیم اور کلاسیکل گاڑیاں رکھی گئی ہیں، جب کہ دوسرا حصہ موٹرسائیکلز کے لیے مختص کیا گیا ہے، جہاں متعدد اقسام کی موٹرسائیکلز کو جمع کیا گیا ہے۔

Comments

یہ بھی پڑھیں