The news is by your side.

Advertisement

رنبیر کی مقبولیت میں کمی کا ذمہ دار ہوں،انوراگ کشیپ

ممبئی: بالی ووڈ ڈائریکٹر انوراگ کشیپ کا کہنا ہے کہ انہیں اس بات پر افسوس ہے کہ وہ بولی وڈ میں رنبیر کپور کی مقبولیت میں کمی کے ذمہ دار ہیں۔

تفصیلات کےمطابق انوراگ کشیپ کے بھائی ابھیناو کشیپ کی 2013 میں ریلیز ہونے والی فلم ‘بے شرم’ سے رنبیر کی مقبولیت کا گراف کچھ کم ہوا،جو اس سے قبل ‘برفی’ اور ‘یہ جوانی دیوانی’ جیسی فلموں کی بدولت بولی وڈ پر راج کر رہے تھے.

انوراگ کشیپ کی 2015 کی فلم ‘بمبئی ویلوٹ’ نےرہی سہی کسر پوری کردی،جو باکس آفس پر بری طرح سے فلاپ ہوئی۔

بالی ووڈ ہدایت کار انوراگ کا کہنا تھا، ‘بمبئے ویلوٹ’ اور ‘بے شرم’ نے مجھے ذاتی طور پر متاثر کیا،رنبیر کی مقبولیت میں کمی نے بھی مجھے متاثر کیا اور جیسا کہ آپ اپنے کاموں کی ذمہ داری قبول کرتے ہیں لہذا میں بھی خود کو رنبیر کے کیریئر کی ناکامی کا ذمہ دار محسوس کرتا ہوں’۔

انوراگ کا کہنا تھا، ‘رنبیر ایک بہت اچھے اداکار ہیں جو تجربات کے لیے تیار رہتے ہیں،لیکن ہم نے مجموعی طور پر انہیں ناکام کروا دیا’۔

اگرچہ رنبیر کپور کی فلم ‘بے شرم’ اور ‘بمبئے ویلوٹ’ باکس آفس پر ناکام ثابت ہوئیں تاہم اس سے اداکار اور ڈائریکٹر کے درمیان رشتہ خراب نہیں ہوا،انوراگ کا کہنا تھا، ‘ہاں ہم معمول کی طرح ہی بات کرتے ہیں’۔

جب ان سے رنبیر کے ساتھ کسی نئے پراجیکٹ کے حوالے سے پوچھا گیا تو انوراگ کا کہنا تھا، ‘فی الوقت ایسا کچھ نہیں، وہ اور رنبیر اس وقت بہت سی فلموں مثلاً راجو ہیرانی کی فلم ‘جگا جاسوس’ اور ایان مکھرجی کی فلم میں مصروف ہیں، درحقیقت وہ اگلے 2 برس تک مصروف ہیں’۔

یاد رہے کہ انوراگ کشیپ کی فلم ‘بمبئے ویلوٹ’ میں رنبیر کپور کے ساتھ انوشکا شرما نے مرکزی کردار ادا کیا تھا، فلم ایک چور کی کہانی پر مبنی تھی۔

Print Friendly, PDF & Email

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں