The news is by your side.

Advertisement

انوشکا شرما اچانک بوڑھی ہوگئیں، تصاویر وائرل

ممبئی: معروف بالی وڈ اداکارہ کی انٹرنیٹ پر ایسی تصاویر سامنے آئیں، جن میں انھیں پہچاننا دشوار ہے  کیونکہ وہ 29 سال کی ہونے کے باوجود 60 سال کی بوڑھی خاتون نظر آرہی ہیں، مداحوں نے جب اپنی پسندیدہ اسٹار کو اس روپ میں دیکھا تو وہ یقین ہی نہیں کرسکے۔

مذکورہ تصویر جب سامنے آئی تو اسے کوئی پہچان نہ سکا البتہ تھوڑی دیر بعد صارفین اور مداحوں کی یہ الجھن دور ہوگئی، بھارتی میڈیا کے مطابق 60 سال کی بزرگ نظر آنے والی خاتون کوئی اور نہیں بلکہ ویروشکا ’انوشکا شرما‘ ہیں جو اپنی نئی آنے والی فلم سوئی دھاگہ کے سیٹ پر منظر عکس بند کروانے کی تیاری کررہی ہیں۔

قبل ازیں انوشکا شرما کی دو نئے کردار کی تصاویر سامنے آچکی ہیں جن میں انہیں پہچاننا بے حد مشکل ہے،  پہلی تصویر میں تو وہ نیلے رنگ کی ساڑھی زیب تن کیے سڑک سے گزر رہی تھیں۔

یہ بھی دیکھیں: انوشکا اسکول دور میں کیسی نظر آتی تھیں؟ تصویر وائرل

دوسری تصویر میں دیکھا جاسکتا ہے کہ دبلی پتلی عمر رسیدہ خاتون زمین پر بیٹھی کسی بات پر رو رہی ہیں یہ بھی انوشکا شرما ہی تھیں۔

بالی ووڈ خبروں کے مطابق یش راج پروڈکشن ہاؤس کے بینر تلے فلم سوئی دھاگہ بنائی جارہی ہے جس میں انوشکا اور ورون دھون مرکزی کردار ادا کر رہے ہیں، یہ فلم مہاتما گاندھی کو خراج تحسین پیش کرنے کے لیے بنائی جاری ہے جو 28 ستمبر 2018 کو سینما گھروں میں نمائش کے لیے پیش کی جائے گی۔


خبر کے بارے میں اپنی رائے کا اظہار کمنٹس میں کریں، مذکورہ معلومات کو زیادہ سے زیادہ لوگوں تک پہنچانے کےلیے سوشل میڈیا پرشیئر کریں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں